Ekkor érkezik a 30 ezres élelmiszerutalvány!

A juttatás mértéke ugyan az éves nyugdíjösszeg körülbelül egy százalékát teszi ki, mégis fontos szimbolikus és gyakorlati üzenetet hordoz. A döntéshozók célja, hogy érezhető segítséget nyújtsanak azoknak, akik évtizedeken át dolgoztak az országért, és most az ő megélhetésüket kívánják támogatni egy célzott, élelmiszerre fordítható eszközzel. A rendszer egyszerűsége, papíralapú formája és széles körű felhasználhatósága remélhetőleg valóban eléri a legszélesebb nyugdíjas réteget, különösen a kisebb településeken élőket is.

VIA BlikkRuzs

Ez is érdekelhet:

Szakértőink előrejelzése szerint a legújabb Range Rover Evoque három év és 36 000 mérföld után a vételárának 61-67 százalékát képes megőrizni, különösen jól teljesítenek a P300e plug-in hibrid modellek. Az Evoque kiváló értékmegőrzési mutatói jelentősen felülmúlják az Audi Q3 50 százalékát, a BMW X1 59 százalékát, sőt még a Mercedes GLA 57 százalékát is.
Ha pontos árazást szeretnél egy adott modellre, érdemes megnézni ingyenes autóértékelő eszközünket.
A legfrissebb Range Rover Evoque külseje evolúciós frissítésen esett át, hiszen a Land Rover nem kívánta felrúgni azt, ami az előző generációnál már bevált. A második generáció kevésbé agresszív megjelenésű, inkább a nagyobb Range Rover Velar stílusából merít, hasonló első és hátsó lámpákkal, valamint simább vonalvezetésű oldalfalakkal és elegáns, süllyesztett ajtókilincsekkel. Az R-Dynamic változat sportosabb hatást kelt fekete és égetett réz színű részletekkel, valamint a karosszériához illeszkedő első lökhárítóval.

A felnik terén bőséges választék áll rendelkezésre, az alapfelszereltségtől függően 18 és 21 col között különféle könnyűfém keréktárcsák közül lehet válogatni.
A fényezések túlnyomó része ezüst, szürke és fekete árnyalatokból áll, egyedül a Corinthian Bronze szín emelkedik ki különlegességként. Az alap Fuji fehér szín ingyenes, a metálfényezés 705 fontba, a prémium metálfényezés 970 fontba kerül, a kontrasztos tető pedig plusz 650 fontot jelent.
A beltérben is több Range Rover-modellből merítettek ihletet, különös figyelmet fordítva a minőségi anyaghasználatra, az egyszerű, letisztult formavilágra és a modern infotainment-rendszerre. Az összhatás tekintetében a belső tér minősége jelentős előrelépést mutat, már a versenytársak, például az Audi Q3 és a BMW X2 szintjét éri el, és némileg meghaladja a Volvo XC40-et, különösen a luxus érzet tekintetében.
Azonban eltűnt az a különálló képernyő, amelyet egyszerűen lehetett kezelni a fizikai tekerőgombokkal, és helyét a nagy, 11,4 colos érintőképernyő vette át, hasonlóan a Volvo XC40-hez. Ez visszalépésnek számít véleményünk szerint, mert elveszítettük azt a megoldást, ami az Evoque-ot kiemelte versenytársai közül a könnyű kezelhetőség terén. Az új rendszer ugyanis ugyanolyan nehézkessé teszi a légkondicionáló menet közbeni állítását, mint a versenytársaknál, ráadásul a korábbi tekerőgomboknak kettős funkciójuk volt, hiszen velük a fűtött első ülések beállítása is egyszerűen megoldható volt. Most már ehhez is az érintőképernyő menüjében kell keresgélni.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük