A rajongók szerint Stohl új párja már babát vár! András és új párja még nem erősítették meg a hírt! Bár sosem tudni hiszen András elég aktív életet él!
Forrás: MSN / FB / BPW
Ez is érdekelhet:
Az MG 4 Long Range modell teljesítményét tekintve nagyon hasonlóan viselkedik, mint sok más elektromos autó a piacon. A gyártó 201 lóerős teljesítményt (150 kW) állított be, ami egyfajta iparági szabványnak is tekinthető ebben a kategóriában. Bár ez a teljesítmény önmagában elég erős, a nyomaték tekintetében kissé elmarad például a Renault Mégane E-Tech Electric vagy a Cupra Born mögött. Emellett az MG 4 kicsit nehezebb is a Renault-nál, és gyorsulásban – 0-ról 60 mérföld/órára – néhány tizedmásodperccel lassabb a két vetélytársnál. Ez persze minimális különbség, hiszen a 7,1 másodperces érték egy családi kompakt autónál bőven elégséges, sőt, már-már sportosnak mondható.
Fontos kiemelni, hogy a tesztkörülmények meglehetősen nedvesek voltak, de ez nem tűnt hátrányt jelenteni az MG számára. Még kikapcsolt kipörgésgátlóval is szépen, csúszás nélkül gyorsult el az autó. Ez különösen szembetűnő, ha figyelembe vesszük, hogy az MG 5 modellnél sok kritikát kapott a kissé ügyetlenre hangolt kipörgésgátló rendszer. Az MG 4 esetében ez a rendszer jóval kifinomultabb, és a legtöbb helyzetben szinte észrevétlenül végzi a dolgát. Olyannyira, hogy néhány sofőr talán még túl engedékenynek is érezheti.
Az autó teljesítménye az autópályás tempónál vagy alacsony akkumulátortöltöttségi szintnél természetesen némileg visszaesik, de összességében még így is bőségesen elegendő marad a mindennapi közlekedéshez. A gyorsulás 100 mérföld/óráig (kb. 160 km/h) alig marad el a Cupra Born értékétől, és az MG 4 még az elektronikus sebességkorlátozó határán is érezhetően húz – tehát egyáltalán nem tűnik erőtlenné.