A nyugatias szelet az északnyugati, északi tájakon néhol viharos (>60 km/h, elsősorban a Dunántúli-, valamint az Északi-középhegység magasabb részein esetleg >70 km/h) lökések kísérhetik.
Forrás: MSN / FB / BPW
Ez is érdekelhet:
A változás első jelei a belső térben mutatkoztak meg. Egyszerűen tetszett, ahogyan az utastér el volt rendezve. A műszerek világosan leolvashatók voltak, részben analóg, részben digitális kijelzők segítették a tájékozódást. A középen elhelyezett, kis méretű érintőképernyő logikus elrendezésű volt, és szerencsére az olyan alapvető funkciók, mint a klíma, nem lettek eldugva a menürendszerbe, hanem fizikai tekerőgombokon és nyomógombokon keresztül vezérelhetők maradtak.
Egyébként is volt néhány igazán okos részlet a kocsiban. Például a műszerfal mögötti kis gomb, amivel le lehetett halkítani vagy sötétíteni a kijelzőket, vagy az a szellőzőrendszer-beállítás, amivel az arc helyett a vezető feje körül áramlott a levegő – sokkal kellemesebb volt így vezetni. A csúcskivitelű „Advance Style” felszereltség pedig igazán feldobta a látványt: a krémszínű bőrülések igazi felüdülést jelentettek a szokásos szürke műanyaghoz képest.
Ahogy beköszöntött a nyár, még inkább elkezdtem értékelni a crossover kialakítás előnyeit. Amikor végre elővettem a garázs mélyéről a hegyi kerékpáromat, rájöttem, hogy csak az egyik 29 colos kereket kell leszednem róla, és máris simán befért a csomagtartóba – természetesen a hátsó ülések ledöntése után, amit egyébként szinte egy mozdulattal meg lehetett tenni. Később elvittem három felnőtt barátomat egy messzibb focimeccsre, és a hátsó ülésről csak pozitív visszajelzések érkeztek. Bőséges volt a hely, kényelmesek az ülések, és mindannyiunkat lenyűgözött a hétrészes hangrendszer mélynyomóval. Akár rockot, akár klasszikus zenét hallgattunk, a minőség minden stílusban meggyőző volt.
A vezetés is kezdett egyre kellemesebbé válni. Manapság igyekszem nem túlpörögni az élet dolgait, és ebben a nyugodt, kényelmes és ésszerű tempójú autó csak segített. Sőt, azt is mondhatnám, hogy kifinomult – legalábbis városi közlekedés során, ahol főként elektromosan működik. Igaz, országúton vagy autópályán, gyorsabb gyorsításnál ismét előjön a motor kellemetlen, hangos visítása.