Hatalmas dráma az erőműben!

A szakértők megszólaltak! Az elmúlt pár órában elemeztek ha az időjárás kedvez közép Európának a sugárzás csak 1-2 % kaphatjuk meg! Legrosszabb esetben is csak 8-10% sújthat minket a minimális sugárzásból! A szakértők szerint oly pici hogy a napnak a sugarai sokkal károsabbak egy déli órában!

Forrás: MSN / FB / BPW / TTOK

Ez is érdekelhet:

Valós körülmények között, változatos útviszonyok mellett nekem körülbelül 2,7 mérföld/kilowattóra fogyasztást sikerült elérnem, ami nagyjából 216 mérföldes (kb. 347 km) hatótávot jelent, ha azt feltételezzük, hogy az akkumulátor hasznos kapacitása 80 kWh – bár a Kia továbbra is csak az összkapacitást közli hivatalosan.

Igaz, a 250 kW-os villámtöltés nagy előny, hiszen lehetővé teszi a hosszabb távú utazásokat is, ám ha az autó reálisan inkább 250 mérföldet (kb. 402 km) tudna megtenni egy töltéssel, az sokkal jobban alátámasztaná a GT, vagyis a „gran turismo” jellegét, amelynek egyik legfontosabb ismérve éppen a nagy hatótáv és a hosszú utazásokra való alkalmasság.

Az eredeti EV6 GT még egy igazán izgalmas, új irányt mutató modellnek tűnt, és az Ioniq 5 N ehhez képest is egyértelmű előrelépés volt – egy sokkal karakteresebb, komolyabb teljesítményt kínáló autó. Ez az új EV6 GT viszont inkább csak egy változatnak hat, nem pedig egy valódi fejlődési lépcsőnek. Mintha hiányozna belőle valami igazán egyedi, ami megkülönböztetné a testvérmodelljeitől, vagy ami miatt azt mondanánk, hogy „igen, ez az új GT egyértelműen többet nyújt”.

Persze, félreértés ne essék, egy kicsivel olcsóbb, kényelmesebb Ioniq 5 N-nek lenni egyáltalán nem rossz dolog – sőt, sokak számára lehet ez az ideális kompromisszum a sportosság és a mindennapi használhatóság között. De ettől függetlenül marad egy kis hiányérzet: ez az autó lehetett volna valami több is.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük