Hajbalban jelentette be a Palota a tragédiát a Katalin hercegnéről!

A látogatók szívből remélték, hogy Katalin személyesen jelen lesz – különösen, hogy férje, Vilmos herceg a díjátadók között is szerepelt. A szervezők még aznap délelőtt úgy tervezték, hogy a hercegi pár a királyi menet második hintójában foglal majd helyet, Károly király és Kamilla királyné oldalán. A Kensington-palota hivatalos visszalépése után azonban a szervezők gyorsan módosították a programot – Katalin hercegné távolléte így érezhető űrt hagyott a brit társasági élet egyik legfényűzőbb eseményén.

VIA UKNW

Ez is érdekelhet:

A Renault Arkana először 2019-ben mutatkozott be Oroszországban, majd két évvel később jelent meg az Egyesült Királyságban. Ez volt a Renault első próbálkozása a kupé-SUV piaci szegmens meghódítására. Az Arkana ugyanarra a padlólemezre épül, mint a kisebb Captur, ám annál nagyobb, és kupészerű tetővonala miatt inkább a stílusra érzékeny vásárlók figyelmét keltheti fel.
Az Arkana azonban nem egyedül próbálja megszólítani ezt a vásárlóréteget. Vetélytársai között ott van az új Toyota C-HR, a Peugeot 408 és a Cupra Formentor. A futurisztikus megjelenésű Hyundai Kona – amely 2023-ban az év autója lett – szintén erős vizuális hatást kelt, míg a Citroën C4 X a francia alternatívák sorát bővíti egy SUV-hatású, lejtős tetővonalú modellel.
A Renault jelenleg átalakítja modellkínálatát: új típusokat vezet be, mint a Renault Austral SUV és a Renault Rafale kupé, valamint frissítéseket hajt végre a meglévő modelleken annak érdekében, hogy azok egységes arculatot képviseljenek. Az Arkana volt az egyik modell, amelyet a márka 2023-ban ráncfelvarráson esett át – a másik a Clio kisautó volt. Ennek ellenére az Arkana változtatásai annyira visszafogottak, hogy alig észrevehetők: új mintázatú első hűtőrácsot kapott, frissült a Renault embléma, a hátsó lámpák enyhén füstös hatásúak lettek, az autó kipufogóvégei pedig sötétebb tónust kaptak.

Az Arkana megjelenése már korábban is figyelemfelkeltő volt, köszönhetően a lejtős tetővonalnak, a hatalmas fényszóróknak C-alakú fénygrafikával, valamint jelentős méretének – a modell majdnem 4,6 méter hosszú.
A kezdetben elérhető 138 lóerős, 1,3 literes benzinmotort időközben kivezették, így mostanra kizárólag az E-Tech teljes hibrid hajtáslánc érhető el az Arkana-hoz. Ez egy 1,6 literes benzinmotort és egy első kerekeket hajtó villanymotort kombinál, amely önállóan akár 60 km/h sebességig is képes mozgatni az autót, és 250 Nm nyomatékot szolgáltat. Az Arkana E-Tech tartalmaz egy indítógenerátort is, amely az égésű motor beindítását segíti.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük