„Voltam én ilyen helyzetben a Heti Hetesben, ahol heten voltunk, és aki ott töpreng meg gondolkozik, annak vége van. Hát, mögöttem se állhatott két ügyvéd, hogy tanácsot kérjek tőlük” – fűzte hozzá Farkasházy, aki eloszlatott egy tévhitet, és kimondta: a standuposok nem improvizálnak.
Forrás: MSN / FB / BPW
Ez is érdekelhet:
Az, hogy mennyire jó minőségűek az anyagok az autó belsejében, attól függ, hogy melyik felszereltségi szintet választjuk. Papíron már az alapfelszereltségű, „2-es” szint is elég jól hangzik, de a valóságban a Kia több fontos dolgot is kivett ebből a változatból. Ennek az lehet az eredménye, hogy a vevők inkább a jobban felszerelt „3-as” vagy „4-es” változatot választják.
A magasabb felszereltségű modellek például puhább, kellemesebb tapintású műanyagokat kapnak az ajtóburkolatokra, hangulatvilágítást, és különleges, rézhez hasonlító díszítőelemeket (még ha valójában ezek újrahasznosított műanyagból is készülnek). Ezzel szemben az alapváltozatban kemény, rideg műanyagokat találunk, a kijelző pedig jóval kisebb, és úgy néz ki, mintha elveszne a túl nagy műanyag keretben, amibe beépítették.
A „3-as” felszereltség esetén viszont már egész más a helyzet: ekkor már sokkal közelebb kerül a minőség a Cupra Born-hoz – egy másik elektromos autóhoz, amelyet Németországban gyártanak, de a spanyol SEAT márkához tartozik. A Cupra beltere ugyan több kemény műanyagot tartalmaz, de a Kia műbőr kárpitja sem az igazi: elég távol áll a valódi bőr érzetétől, inkább puha papírmaséhoz hasonlít, mint valódi bőrhöz.
A Niro belsejében sajnos néhány kellemetlen, nem várt minőségi probléma is felbukkan. Például a vezetőülés alatt és a pedálok körül látszanak a csupasz kábelek, ami rontja az összhatást. A csomagtér rolója elég gyenge, és a fékpedál egy olyan hegesztett konzolról lóg le, ami elég durva kidolgozású, és könnyen beleakadhat a cipőd egy része, amikor lelépsz a fékről.