A jelentés szerint a leállások egyharmada közvetlenül orvos- vagy ápolóhiányra vezethető vissza, de sokszor a túlterheltség vagy az infrastruktúra elöregedése is szerepet játszik.
Forrás: MSN / FB / BPW
Ez is érdekelhet:
Az ülések terén is volna még mit fejleszteni. Bár rengetegféleképpen állíthatók, és van egy opcionális „Ergo-Motion” funkció is, amely hosszabb utakon automatikusan elindít egy rövid masszázsprogramot – és ez tényleg működik, nem csak egy marketingfogás. Az ülések még az egészséges hátat támogató német AGR tanúsítványt is megkapták. Mindezek ellenére az ülőlapok kemények a nem megfelelő helyeken, és a deréktámasz is túl erős lehet sokak számára. Összességében kényelmesek, de nem közelítik meg a valódi luxusautók üléseinek színvonalát.
A vezetéstámogató rendszerek vegyes képet mutatnak. Nagyon sokféle funkció áll rendelkezésre, és a legfontosabbak, mint az adaptív tempomat és a sávtartás, jól működnek. A sávtartó asszisztens viszont túl erőszakosan avatkozik be, szerencsére könnyen ki lehet kapcsolni.
A holttérfigyelő kamerák, amelyeket a Hyundai és Kia más modelljeiben is megtalálunk, továbbra is rendkívül hasznosak. Viszont néhány extra funkció, mint például az automatikus sávváltás, a sebességkorlátozáshoz igazodó asszisztens vagy a távirányításos parkolás, leginkább érdekességnek, vagy félig kiforrt technológiai próbálkozásnak tűnnek – nem biztos, hogy valóban hasznosak a mindennapokban.