Sokan számonkérték, miért csak Mollit látni a videókban. Mónika tisztázta: nagyobbik lánya nem szeretne szerepelni, Molli pedig önként vállalja a megjelenést. Visszautasította a vádakat, miszerint nyomást gyakorolna rá. Azt is hozzátette, hogy Molli szabadidejét nem kizárólag vele tölti, és a közös utazásokat gyakran a lánya szervezi. Mónika lezárásként hangsúlyozta: sokat dolgozik, tudatosan spórol, és csak annyit mutat a magánéletéből, amennyit ő maga szeretne.
VIA YT
Ez is érdekelhet:
A felfüggesztésen végrehajtott módosítások eredményeként a GT-R kényelmesebben rugózik városi környezetben, míg az alacsony sebességnél nyújtott kormányrásegítés javítja a manőverezhetőséget. Ehhez jön még a megnövelt hangszigetelés, ami civilizáltabbá teszi a hétköznapi használatot – de azért így sem tökéletes. Az összkerékhajtási rendszer alacsony sebességnél kattan és recseg, a hatalmas, alacsony profilú gumik miatt pedig az autópályán jelentős menetzaj hallatszik az utastérben.
A Track Edition, amely a Nismo-tól származó felfüggesztéssel van felszerelve, még az alapvetően is rendkívül kompetens GT-R-hez képest is látványos előrelépést jelent. Legalábbis versenypályán már az első kanyarban érezni, mennyivel nagyobb sebességet lehet elérni a plusz stabilitásnak és merevségnek köszönhetően. A Track Edition mellett a normál változat kissé lágyabbnak tűnik, míg az extra tapadás révén a kormánykeréken keresztül is pontosabb visszajelzéseket ad, és magabiztosságot nyújt a sportos vezetéshez. Ez tökéletes lehet azoknak, akik rendszeresen járnak pályanapokra, de gyanítható, hogy az Egyesült Királyság kátyús és hepehupás útjain már túl keménynek bizonyulhat.
És akkor ott van még a teljesítményre kihegyezett GT-R Nismo is… Az erősebb rugóknak, a Bilstein lengéscsillapítóknak, az átdolgozott futómű-geometriának és a szorosan ölelő Recaro üléseknek köszönhetően a vezetési élmény ebben a modellben sokkal extrémebb és kevésbé kényelmes, mint a normál verzióban. A Nismo igazán otthonosan a versenypályán érzi magát, ami nem meglepő, hiszen kifejezetten arra fejlesztették, hogy a lehető leggyorsabban teljesítse a Nürburgring Nordschleife kört – aminek eredményeként 7 perc 8,69 másodperces időt futott.
Ha valaki mégis az utcán szeretné használni – már ha képes elviselni –, a Nismo változat egyike a leggyorsabb utcai autóknak, amiket valaha vezettünk. A nagyobb teljesítmény mellett a karosszéria számos pontján alkalmazott karbon elemeknek köszönhetően az autó 30 kilogrammal könnyebb lett, a Nissan pedig hatalmas előrelépést ért el az aerodinamikában: a Nismo 100 kilogrammal több leszorítóerőt generál a kanyarokban, így olyan tapadást biztosít, amit a GT-R alapmodelljeinek vezetői nehezen tudnának elképzelni.
A rugózási kényelemből ugyan nem sok maradt, de a Nismo célja az, hogy lehengerlő élményt nyújtson közúton is, brutális dinamikai képességekkel – és ezt maradéktalanul teljesíti is. A kipufogóból érkező hanghatás érezhetően hangosabb és izgalmasabb, mint az alapváltozat esetében, az egyenes vonalú gyorsulás pedig tényleg erőteljesebbnek érződik.
Motor, gyorsulás és végsebesség tekintetében az autó 3,8 literes, ikerturbós V6-os motorja 562 lóerőt és 637 Nm nyomatékot produkál, és a rajtprogram segítségével a GT-R mindössze 2,7 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra. Azonban az elektronika korlátozza ennek használatát: két teljes erőből történő indulás után a rendszer egy órára letiltja a rajtprogramot, hogy a hajtáslánc regenerálódhasson – ez például egy rajtprogramos Porsche 911-nél nem szükséges.