Minden Magyarországi erdőben, a közutak és vasutak mentén található fás területeken, kijelölt tűzrakóhelyeken, valamint szigorúan tilos a parlag- és gazégetés is.
Forrás: MSN / FB / BPW
Ez is érdekelhet:
Természetesen ez az autó nem éppen a prémium kategóriát képviseli, ami már az első pillanattól kezdve nyilvánvaló. A belső térben szinte kizárólag kemény műanyagokat találunk – puha felületek szinte egyáltalán nincsenek –, de a műszerfal szélét díszítő szövetborítás kellemes benyomást kelt, és az olyan apró részletek, mint a légbeömlők élénkebb színű keretei, egy kis életet visznek a beltérbe.
Az ülések méretesek és viszonylag laposak, de jól tartanak és hosszabb utakon is kényelmesek maradnak. A kormánykerék is meglehetősen nagy, és mind tengelyirányban (mélységben), mind magasságban állítható, így könnyű megtalálni a kényelmes vezetési pozíciót. A pedálok jól elhelyezettek, kellemes távolságra vannak egymástól, nem kell ügyeskedni a lábmunkával. A vezetési pozíció összességében nagyon jól eltalált, minden könnyen elérhető és kézre esik. Előtted két jól látható analóg műszer mutatja a legfontosabb adatokat, és ebben a felszereltségi szintben egy egyszerű, de praktikus érintőképernyő is helyet kapott, mellé pedig egy rendkívül hasznos telefontartó, amely tökéletesen együttműködik a kijelzővel – ez főleg akkor előnyös, ha a saját navigációs alkalmazásodat használod.
Ergonómiai szempontból az egész beltér meglepően jól sikerült, részben éppen a letisztult, egyszerű kialakítás miatt. A fűtés és szellőzés vezérlői nagy, jól tekerhető gombok formájában jelennek meg, ami sokkal intuitívabb, mint a bonyolult érintésérzékeny felületek. Az alacsonyabb felszereltségi szinteken a kézifék is hagyományos, karos megoldású, ami sokak számára megbízhatóbb és praktikusabb, mint az elektromos alternatíva.