Óriási a baj! Hevesi Tamásról van szó!

„Ez gy/lkosság/ kísérlet!” – kemény szavakkal üzen az érintetteknek
Hevesi Tamás több mint négy évtizede él együtt az 1-es típusú cukorbetegséggel, és pontosan tudja, mit jelent nap mint nap inzulinra támaszkodni. „Ha valóban lenne olyan szer, amellyel kiválthatnám az inzulint, én lennék az első, aki örülne neki. De ilyen gyógyszer sajnos nem létezik” – mondja. Szerinte aki mást állít, az gyakorlatilag beteg emberek életét kockáztatja, ami szerinte egyenértékű egy gy/lkos ság/ kísérlettel. Felhívta a figyelmet: ha valaki találkozik ezzel a videóval, azonnal jelentse azt minden elérhető felületen. „Bele sem merek gondolni, hogy mi történik egy idős emberrel, aki emiatt leáll az inzulinnal… talán meg sem éli a következő napot” – mondta megrendülten.

VIA borsonline

Ez is érdekelhet:

A Nissan bevallja, hogy a Pulsar fejlesztésekor nem a Mazda 3 vagy a Ford Focus szórakoztató vezetési élményét célozták meg, hanem inkább a VW Golf és az Audi A3 kifinomultságát. Több szempontból ez sikerült is. Az autó utazósebességnél nagyon csendes, különösen a 113 lóerős benzines motorral, bár 65 mérföld/órás sebesség felett a nagy oldalsó tükrökből egy kis szélzaj hallatszik, a kissé hangosabb 109 lóerős dízel változathoz képest.
Ha kanyargós, hátsó utakon próbálod, erős tapadást és közvetlen kormányzást találsz, viszont a kormány nem ad visszajelzést, és az autó erősen dől kanyarban. A nyomatékelosztó rendszer segít csökkenteni az alulkormányzottságot, a progresszív fékek és a precíz váltó pedig könnyen használhatók.
Bár a Pulsar nem egy élvezetes vezetési élményt nyújtó autó, a kifinomultsága és a tágas beltere miatt többet érdemel a figyelemből, mint a már rég elfeledett Almera valaha.

Ha kényelmesen vezetsz, a szél- és úthangok jól el vannak nyomva, és bár a puha futómű és a 16 colos kerekek jól elnyelik a nagyobb kátyúkat és ütődéseket, egyenetlen útfelületeken a Pulsar bizonytalannak érződik. Ugyanakkor a vezetési pozíció jó kilátást biztosít.
A gyorsabb, 1,6 literes turbós modell 2015-ben érkezett, de még az extra teljesítmény és a futómű finomhangolása sem tette a Pulsart igazán szórakoztatóvá. Inkább a kényelmes rugózás és a könnyű kezelhetőség maradt a fő jellemző.
A motorok többnyire jól viselkednek, de a túl hosszú áttételezés miatt a gyorsításnál keményebben kell dolgozniuk, ami visszafogja a teljesítményt. Egyik motor sem olyan fürge, mint amire számítottunk volna, ami rontja az autó szórakoztató faktorát.
Az alap 1,2 literes benzines motor 0-ról 60 mérföld/órára viszonylag nyugodt, 10,7 másodperc alatt gyorsul, és végsebessége 118 mérföld/óra. A nagyobb, 1,5 literes dízel ugyanekkora végsebességre képes, de 0-60-ra majdnem egy másodperccel lassabb. Érdemes megjegyezni, hogy ha a dízelt választod a jobb fogyasztás miatt hosszú utakra, ugyan spórolsz üzemanyagon, de a kifinomultság jelentősen csökken.
Az 1,6 literes turbós benzines változat 0-62 mérföld/óra gyorsulását egészen tiszteletre méltó, 7,7 másodpercre csökkenti, és végsebességét 135 mérföld/órára emeli.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük