Gyurcsány a következő nagy Ő! Mutajuk!

A műsor rajongói láthatóan nem fáradnak bele az ötletelésbe – rendre újabb nevek kerülnek elő. Az egyik korábbi favorit Szolnoki Szabolcs, azaz Mr. Szabi, aki korábban Opitz Barbival alkotott egy párt. Szabolcs elmondása szerint a TV2 már megkereste a műsorral kapcsolatban, de akkori párja ellenezte a részvételt. „Barbi nem örült az ötletnek, úgy gondolta, ha elvállalom, vége köztünk mindennek – és ezt tiszteletben tartottam” – árulta el korábban. Ugyanakkor Szabolcs úgy érzi, a műsor tökéletesen passzolna hozzá. Mivel azóta kapcsolatuk véget ért, újra felmerült a neve mint potenciális Nagy Ő – esélyei így most újra megnyílhatnak. Egyenlőre még nem hivatalos és nem tisztázott a végleges név!

VIA Story

Ez is érdekelhet:

Az i30 Fastback N már egy egészen más jármű: 271 lóerejével és 353 Nm nyomatékával képes 6,1 másodperc alatt elérni a 100 km/h-t, végsebessége pedig 250 km/h. Ez valóban egy gyors autó, amely azonnali gyorsulást kínál, különösen élvezetes kipufogóhanggal, főleg ha a sportosabb vezetési módok valamelyike van bekapcsolva.
Ehhez a mérethez képest, dízelváltozat hiányában, az i30 Fastback meglepően jó fogyasztási és károsanyag-kibocsátási értékeket kínál. A legkisebb, 1.0 T-GDi motor a legszerényebb fogyasztású: a WLTP ciklus szerint 6,0 l/100 km (47,1 mpg) kombinált fogyasztásra képes, 125 g/km-es CO₂-kibocsátás mellett. A nagyobb, 1,4 literes négyhengeres motor nagyobb teljesítményt nyújt, ugyanakkor a gazdaságosságban nem marad le sokkal: a hétfokozatú duplakuplungos automata váltóval szerelt változat 6,1 l/100 km-es (46,3 mpg) fogyasztást produkál, CO₂-kibocsátása szintén 125 g/km. A legrosszabbul teljesítő alapmodell az 1,4 literes kézi váltós változat, 6,2 l/100 km-es (45,6 mpg) fogyasztással és 132 g/km-es kibocsátással. Az i30 N Fastback viszont jóval kevésbé takarékos: WLTP szerinti kombinált fogyasztása 8,0 l/100 km (35,3 mpg), CO₂-kibocsátása pedig 178 g/km.

A Hyundai az utóbbi években komoly fejlődést mutatott a márka megítélésében: korábban az alacsony ár volt az elsődleges vonzereje, most viszont már minőséget és tudást is kínál. Ez jót tett a modellek maradványértékének is, bár még mindig elmaradnak az osztály legjobbjaitól. Az i30 Fastback értékmegőrzése közel 40 százalék, ami valamivel jobb, mint a sima hatchback változaté, de még így is néhány százalékkal elmarad a kategóriavezető VW Golf és Honda Civic mögött.
Az i30 hatchbackből Fastbackké való átalakítás főként a hátsó rész kialakítását érintette: alacsonyabb tetővonallal és valamivel hosszabb hátsó résszel sportosabb, letisztultabb megjelenést kapott. Hogy ez elegendő vonzerőt jelent-e a hagyományos modellhez képest, azt minden vásárlónak magának kell eldöntenie – radikális változásról nincs szó, de ha valaki már az i30 mellett döntött, ez az alternatív külső megjelenés vonzó lehet.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük