Megtörtént a baj Reviczky Gáborral! A szíve adta fel!

Újra kórházban, szívműtét vár rá – Pedig az év elején még bizakodó hangon nyilatkozott arról, mennyire jól érzi magát és mennyi terve van, sőt a Halhatatlanok Társulatának is tagjává választották. Ám a közelmúltban a nyilvánosság elé került egy róla készült friss fotó, amelyen láthatóan gyenge és megviselt volt – ez sok rajongót megrémített. Azóta teljesen eltűnt a reflektorfényből, most azonban kiderült: ismét kórházi ágyra kényszerült. Mint elmondta, szívműtétre készül, de egyelőre nem kívánt több részletet elárulni állapotáról.

VIA Story

Ez is érdekelhet:

A 1,3 literes mild-hibrid benzinmotor eltűnésével az Arkana modellcsalád kizárólag a Renault E-Tech teljes hibrid hajtásláncával érhető el, de papíron ez nem nagy hátrány, mivel az alacsonyabb kibocsátást és cégautó-adó kedvezményt, valamint jobb üzemanyag-fogyasztást ígér, mint amit az előző mild-hibrid Arkana kínált. A Renault azt állítja, hogy az Arkana hibrid rendszere akár 60,1 mpg üzemanyag-fogyasztást biztosít a WLTP kombinált ciklus szerint, ami vonzó lehetőségnek tűnik. Saját tesztelésünk során, amely során több száz mérföldes autópályás vezetést is végeztünk, 47,7 mpg-t sikerült elérnünk. Ez elegendő ahhoz, hogy reálisan 500 mérföld feletti hatótávot biztosítson az 50 literes benzin tankkal.
Nem kell aggódni az Arkana töltése miatt sem, mivel ez egy hagyományos hibrid, nem egy plug-in hibrid modell. Ez azt jelenti, hogy kizárólag elektromos hajtással csak nagyon rövid távokat lehet megtenni. A Renault azt állítja, hogy városi vezetés közben az idő 80%-ában képes elektromos üzemmódban közlekedni, de véleményünk szerint ez ambiciózus elvárás, hacsak nem vagyunk nagyon körültekintőek a gázpedál használatában. Mindenesetre a motor és a regeneratív fékrendszer dolgozik a akkumulátor töltésén, és nincs lehetőség külső töltőforrásból történő feltöltésre.

A jármű első éves útdíja (VED) és cégautó adó sávja is a 105-107 g/km közötti CO2 kibocsátásnak köszönhetően alakul, ami a pontos specifikációtól függően változik. Ez azt jelenti, hogy az Arkana első évben 185 £-os VED díjat von, és 26%-os Benefit-in-Kind (BIK) adósávba tartozik a vállalati használók számára (és 2025/2026-os adóévtől kezdve 27%-ra nő).
A biztosítási csoportokban az Arkana sorozat az Evolution modellel kezdődik, amely a 15-ös csoportban található. A Techno verzióval egy csoporttal magasabbra, a 16-os csoportba kerül, míg az Esprit Alpine a csúcsmodell, de még mindig csak a 17-es csoportban, az 1-50-es biztosítási csoporton belül. Ehhez képest a Mazda CX-30 biztosítási kategóriái 12-től 21-ig terjednek.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük