Hatalmas DRÁMA: Mégsem jöhet haza Kapu Tibor

Amikor a rajongók meghallották egyből a legrosszabbra gondoltak, de szerencsére nem kell! Hiszen itt csak Kapu Tibor rendkívüli munka moráljáról van szó! Hiszen a feladata a Föld éjszakai féltekéjén zajló aktív zivatartevékenység lesz. A kísérlet célja elsősorban a villámaktivitás és az ezzel összefüggésben levő, zivatarfelhők felett megjelenő, elektromos eredetű fényfelvillanások megfigyelése. ADDIG NEM SZERETNE HAZATÉRNI MÉG NEM VÉGEZTE EL FELELŐSSÉGTELJESEN! – Ez a mi Kapu Tiborunk mondták a rajongók!

Forrás: MSN / FB / BPW

Ez is érdekelhet:

Természetesen a Peugeot mozgástere elég korlátozott, amikor a Stellantis-csoport nagy méretű személyszállító kisbuszát próbálja saját arculatához igazítani, hiszen a modell szinte teljesen megegyezik azokkal, amelyeket a Vauxhall, a Citroën vagy a Toyota kínál ugyanebben a kategóriában. Mégis, az új E-Traveller valamivel csinosabbnak tűnik az előző változatnál, még ha első ránézésre nehéz is különbséget tenni közte és a többi testvérmodell között. Az összhatás letisztult, egyszerű és semmiképp sem hivalkodó – pont olyan, amit sok család vagy vállalkozás keres ebben a járműkategóriában.

Bár az E-Traveller alapjául továbbra is a Peugeot Expert haszonjármű változata szolgál, néhány apróbb esztétikai módosítás, például az alufelnik és a fényezett lökhárítók mégis adnak neki egy kis eleganciát. Ezek az apróságok elegendőek ahhoz, hogy a jármű kicsit „városiasabb”, modernebb benyomást keltsen, mint egy egyszerű furgon.

A külső finomhangoláson túl azonban a Peugeot inkább a műszaki alapok fejlesztésére koncentrált, különösen az elektromos hajtáslánc esetében. A korábbi, elavultnak számító 50 kWh-s akkumulátort egy modernebb, 75 kWh-s lítium-ion akkumulátor váltotta fel, amely jelentős, közel 70 mérfölddel nagyobb hatótávolságot ígér – egészen pontosan akár 217 mérföldet egyetlen töltéssel, ami sokkal használhatóbbá teszi a modellt hosszabb utazások során is, akár üzleti, akár családi célra használják.

A modell kétféle felszereltségi szinttel érhető el. Az alapszintű Active változat már 17 colos alufelnikkel, egy 10 colos érintőképernyős multimédiás rendszerrel és kétzónás klímaberendezéssel rendelkezik, ami kényelmes utazási körülményeket biztosít. A csúcskategóriás Allure kivitel ehhez képest még többet nyújt: gyémántcsiszolt 17 colos alufelniket, továbbfejlesztett i-Connect infotainment rendszert beépített navigációval, fűthető első üléseket, valamint 180 fokos tolatókamerát kínál, ami különösen hasznos egy ilyen méretű járműnél a manőverezés során.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük