Hatalmas dráma a lakcímmel!

A betelepülők főszabályként azok, akik a településen ingatlantulajdonnal és lakóhellyel nem rendelkeznek, és a településen kívánnak ingatlant szerezni vagy lakcímet létesíteni.

Forrás: MSN / FB / BPW

Ez is érdekelhet:

Az erősebb, 128 lóerős változat egy kicsivel jobb gyorsulást kínál – itt a 0-100 km/h-s sprint 9,2 másodperc alatt megvan –, viszont mindezt úgy, hogy a fogyasztás és az üzemeltetési költségek szinte nem is emelkednek. Városi környezetben érezhető leginkább, hogy mennyire jól működik ez a hibrid rendszer: mindkét változat élénk és gyorsan reagál a gázadásra, az elektromotor pedig szinte azonnal rendelkezésre áll, így a lámpától való elindulás határozottabb és gördülékenyebb, mint például egy DSG-váltós Skoda Fabia vagy VW Polo esetében, ahol némi késlekedés érezhető a gázpedál lenyomása és az elindulás között.

A kormányzás pontos, az autó pedig könnyen irányítható még a legszűkebb helyeken is, így a parkolás sem okoz különösebb gondot, még a legszűkebb városi parkolóhelyeken sem. A kis méretének köszönhetően kifejezetten otthon érzi magát a zsúfolt belvárosi utcákon. A fékpedál kezelése is természetes, könnyű vele finoman megállni, ugyanakkor szükség esetén megfelelő fékerő áll rendelkezésre, például ha hirtelen kell megállni egy gyalogos miatt.

A menetkomfort is meglepően jó, főleg egy ilyen kisautótól. Ügyesen ki lehet kerülni az úthibákat, kátyúkat, lefolyófedőket, de ha mégis belehajtunk egy-egy kisebb bukkanóba vagy fekvőrendőrbe, akkor sem fogjuk a fogainkat összekoccanni – a felfüggesztés kellően rugalmas, és kényelmes utazást biztosít, különösen a városban. Összességében a Yaris egy igazán jól átgondolt, könnyen kezelhető és kellemes kisautó, amely leginkább a városi környezetben érzi magát elemében, de rövidebb utazásokra is bátran vállalható.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük