Ez vár azokra, akik részt vettek!

Arról egyelőre nincs hivatalos információ, hogy a résztvevőkre utólag pénzbírság vár-e. De a szakértők szerint igen!

Forrás: MSN / FB / BPW

Ez is érdekelhet:

Az árakat tekintve a legtöbb Junior modell árban még a 40 000 fontos luxusautó-adó küszöb alatt marad, de ez már attól is függ, milyen extrákat választunk. A drágább felszereltségi szintek, mint például az Elettrica Special vagy az Intensa, könnyen átléphetik ezt a határt, ha több kényelmi vagy technológiai extrát kérünk hozzájuk. A csúcskategóriás, nagy teljesítményű 280 lóerős Veloce modell viszont már eleve meghaladja a 40 000 fontos határt, így erre az autóra a második adózási évtől kezdődően külön pótdíjat kell fizetni évente egészen hatéves koráig.

Összességében tehát az Alfa Romeo Junior, különösen az elektromos változat, jó kompromisszumot kínál teljesítmény, biztosítási költségek és vállalati adózási előnyök szempontjából, de az adózási és árképzési szabályokra érdemes odafigyelni, ha hosszú távra tervezünk vele.

Bár a Junior ugyanazon az alvázon alapul, mint más modellek a Stellantis kínálatában, az Alfa Romeo kis méretű szabadidőjárművének megjelenése igazán egyedi és karakteres. Az autó orrán és hátulján nincsenek túlzott túlnyúlások, ami letisztult, mégis sportos arányokat eredményez. A jellegzetes kerékjárati ívek és az úgynevezett „lebegő” tető, amit a feketére festett hátsó oszlop hangsúlyoz, dinamikus, lendületes megjelenést kölcsönöz az autónak. Az első hűtőrácson egy új, Alfa Romeo „Scudetto” pajzs forma tűnik fel, amely a márka ikonikus szimbóluma, és a front agresszív, éles vonalvezetésű, modern mátrix LED fényszórókkal van felszerelve. A hátsó rész a legendás Giulia TZ modell híres „Kamm tail” formavilágát idézi, ami egy klasszikus, aerodinamikai szempontból is előnyös dizájn elem. Az, hogy ez a modern értelmezés mennyire sikerült, ízlés dolga, de kétségtelenül figyelemfelkeltő.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük