Felfoghatatlan, hogy mi lett Stohl Andrással!

Nem először jár így: korábban is annyira padlóra került egy válás után, hogy pszichológus segítsége kellett, hogy összeszedje magát. Ő maga vallotta be, hogy akkor tíz kilót fogyott és egy évig járt terápiára. Most is egyre rosszabb állapotban van, nincs ereje sportolni sem, napról napra fogy. Egyre többen sejtik: ebből megint csak szakember segítségével tud majd kilábalni.

VIA kiskegyed

Ez is érdekelhet:

A Discovery súlya (ez még mindig egy több mint két tonnás autó a súlycsökkentések ellenére) és a hosszú rugóúttal rendelkező futómű, amely arra lett tervezve, hogy az off-road használat során a kerekek minél nagyobb mértékben érintsék a talajt, rengeteg testmozgást eredményez. Szerencsére a lengéscsillapítók úgy vannak hangolva, hogy a mozgások inkább lágyak és lassúak legyenek, ami az utasok számára kifejezetten kényelmes, kényeztető élményt nyújt. A kormányzás off-road körülmények között lassú, és nem olyan pontos, mint a BMW X5-hez hasonló inkább útra optimalizált SUV-k esetében, így a Discovery nem az a kimondottan fürge autó. Gyorsabb kanyarokban jelentős a dőlés, de kiszámítható módon hajlik, így hamar megszokod, és megtanulsz nyugodtan, simán vezetni. A kifinomult hajtásláncok is hozzájárulnak ehhez – azt mondanánk, hogy egy ilyen autónál, amit nagy valószínűséggel gyerekekkel vagy akár pár kutyával is telepakolnak, a kényelem és a csendesség a legfontosabb tulajdonságok. Minden modell nyolcfokozatú automata váltóval és állandó összkerékhajtással érkezik, és mindegyikhez jár a Land Rover Terrain Response rendszer. Ez rendelkezik egy automata móddal, amely képes érzékelni, milyen felületen halad az autó, majd ennek megfelelően állítja be a motor, a váltó és a kipörgésgátló paramétereit öt különböző vezetési mód között, hogy alkalmazkodjon a különböző terepekhez.

Ha rendszeresen kell ló- vagy lakókocsit vontatnod sáros mezőről, vagy gyakran jársz terepen, érdemes megfontolnod az Advanced Off-Road Capability csomagot, amely fejlettebb Terrain Response II rendszert kínál, illetve további mechanikus extrákat, például alacsony sebességű áttételeket és zárható hátsó differenciálművet. Ezek mind arra szolgálnak, hogy jobb legyen a kerekek erőátvétele, így jobb tapadást biztosítanak csúszós körülmények között. Így tehát a Discovery bár finomított formát kapott és kényelmes lett, terepen továbbra is verhetetlen marad. Mindez a technológia pedig csak hozzátesz a Discovery könnyed, nyugodt és lassú természetéhez, amely miatt ez az egyik legkényelmesebb és legpraktikusabb autó, amit ma meg lehet vásárolni. Ugyanakkor a Discovery hatalmas méretei miatt kicsit nehezebb lehet szűk vidéki úton áthajtani, illetve parkolni (bár rengeteg segédfunkció áll rendelkezésre az utóbbihoz). A nagy tömeg miatt a fékezést időben el kell kezdeni, de az autó így is biztonságos és magabiztos érzetet kelt, a fékerő pedig bőségesen elegendő.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük