Józsi gazda megtalálta a szerelmet

Bár a korkülönbség 36 év, ez a párt cseppet sem zavarja. Patrícia jelenleg egyetemista! A rajongók szerint egyenesen Schóbert Larával jött össze!

Forrás: MSN / FB / TTOK / BPW

Ez is érdekelhet:

A multimódusú automata váltó finomabbra lett hangolva, így az új Symbioz hibrid változata érezhetően kevésbé darabos, és jobban követi a vezető parancsait. Néha még mindig túl sokáig tart egy-egy fokozatot, és a programozása szerint az elsőből másodikba csak 48 km/h fölött vált, ami azt jelenti, hogy 50 km/h-s tempónál – gyakori városi sebesség – a motor hangosabb lehet a kelleténél. Ugyanakkor ez gyakran nem zavaró, mert a városi közlekedésben szinte folyamatosan elektromos üzemmódban közlekedik az autó.

Ha valaki mégis jobban kedveli a kézi váltós autókat, akkor a Symbioz elérhető mild hibrid változatban is. Ebben egy 1,3 literes turbós benzinmotor dolgozik együtt egy váltóra szerelt elektromotorral, és a rendszer összteljesítménye 138 lóerő. Ez a változat is meglepően kulturált, még gyorsításnál sem válik zajossá vagy lomha érzetűvé, és a legtöbb helyzetben bőven elég az ereje. Ugyanakkor, ha megtömjük az autót egy családnyi emberrel és csomagokkal, valószínűleg már érezhető lesz a különbség.

Ha rendszeresen ilyen terheléssel használnánk az autót, akkor mindenképp a teljes hibrid változat ajánlott, mivel az erősebb motor kisebb terheléssel tudja mozgatni az autót, így gazdaságosabb is lehet a fogyasztása. A mild hibrid elsőkerék-meghajtású és hatsebességes manuális váltóval érkezik. A váltási érzet kissé bizonytalan, „gyapjas” hatású, de a kuplungpedál pozitív, jól adagolható, így a kezelhetősége hamar megszokható.

A Renault Symbioz egy jól átgondolt, korszerű és kellemes autó a hétköznapokra, amely különösen azok számára lehet ideális választás, akik csendes, kényelmes, modern és takarékos hibrid autót keresnek.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük