Andrea elmondása szerint egyik nap betértek a híres Little White Chapel nevű esküvői kápolnába, ahol szimbolikus ceremónia keretében „összeházasodtak” Frei Tamással – minderről pedig máig megvan az erről szóló igazolása. Persze fontos hangsúlyozni, hogy az efféle Las Vegas-i esküvők csak formaságok, amelyeket sem a törvény, sem az egyház nem ismer el érvényesnek. Így a színésznő hivatalosan továbbra is szabad préda a nőtársak között – de tény, hogy oltár előtt már megfordult, ráadásul nem is akárhol, hanem a szórakoztatás fellegvárában.
VIA CH
Ez is érdekelhet:
A 508 kívül-belül prémium hatást kelt, bár a műszerfal kialakítása kissé zsúfolt. Ez a modell egy mutatós szedán, és a 2014-es ráncfelvarrás óta még karakteresebb megjelenést kapott. Az autó ívelt formája, új hűtőrácsa és fényszórókialakítása révén inkább egy négyajtós kupéra – például a Mercedes CLS-re – próbál hasonlítani, mint egy hagyományos szedánra, bár a háromdobozos forma elkerülhetetlen. A kombi SW és a szabadidős jellegű RXH változatok is kifejezetten vonzóak, az SW a hagyományos kombik kedvelőit célozza, míg az RXH robusztusabb, terepjárós külsőt ad a karosszériának.
A beltér minőségi anyagokból épül fel, bár kérdéses, hogy ezek mennyire tartósak hosszú távon. Az utastér sokkal igényesebb, mint például a Ford Mondeóé, és inkább olyan modellekkel említhető egy lapon, mint a Volkswagen Passat vagy a Vauxhall Insignia – ami egyeseket talán meg is lephet. Ugyanakkor a műszerfal, a középkonzol és a kormány is túlságosan zsúfolt, ami némileg rontja az összképet. Rengeteg a gomb, ami megnehezítheti a kezelést, és a kormánykerék is túlságosan elfoglalt benyomást kelt. A műszerfal tetején található üveglapra vetített head-up kijelző sem illeszkedik igazán harmonikusan, jobban működnek azok a megoldások, amelyek közvetlenül a szélvédőre vetítik az információt.
A 508 minden változata magas szintű infotainment rendszerrel rendelkezik, beleértve a 7 colos érintőképernyős navigációt, amelyhez öt évig ingyenes térképfrissítés jár. Alapfelszereltség a DAB digitális rádió, a CD-lejátszó, a Bluetooth-os telefonkapcsolat és hangstreaming, valamint a Peugeot Connect SOS és Assistance szolgáltatás. A színes head-up kijelző nem elérhető az alap Active kivitelhez, de opciós az Allure és GT Line felszereltségeknél, míg a GT és RXH változatokban alapból benne van.
Az utastér tágas, de a Mondeo még mindig nagyobb. A Peugeot 508 több mint 4,8 méter hosszú – nagyjából akkora, mint a Ford Mondeo –, így elöl bőséges helyet kínál, az ülések hosszú utakra is kényelmesek. A kilátás jó, köszönhetően a keskeny első oszlopoknak, és a tolatókamera minden felszereltségnél alap, kivéve az alapmodellt.
A tárolórekeszek viszont szűkösek – kevés a hely a mobiltelefonoknak vagy italoknak –, és a 473 literes csomagtér is kisebb a Mondeo vagy az Insignia által kínált 540, illetve 530 liternél. A hibrid HYbrid4 verziónál még ennél is rosszabb a helyzet, hiszen a csomagtér a beépített akkumulátorok miatt mindössze 339 literes, viszont a négykerék-hajtásnak köszönhetően stabilabb az autó nedves útfelületen.
A Peugeot 508 hossza 4 830 mm, szélessége 1 853 mm, magassága 1 456 mm, ezzel méretben a 4 767 mm-es Volkswagen Passat, a 4 842 mm-es Vauxhall Insignia és a 4 871 mm-es Ford Mondeo közé sorolható.
A hátsó üléseken is van elegendő hely, bár a legmagasabb utasoknak már gondot okozhat a fejtér és a lábtér. A középső ülésre is be lehet ülni, ha az utas nem túl nagy termetű. Az Isofix gyerekülés-rögzítési pontok az oldalsó hátsó üléseken alapfelszereltségként elérhetők.
A 508-as csomagtartója – 473 literes térfogatával – önmagában nem számít rossznak, de jóval kevesebb helyet kínál, mint a Ford Mondeo vagy a Vauxhall Insignia, amelyek 540, illetve 530 litert biztosítanak. A hibrid modellnél ez az érték jelentősen csökken, mindössze 339 literre, mivel az akkumulátorok helyet foglalnak el a raktérből.