Veszélyes lehet ez az ásványvíz, ne fogyassza el!

Mikrobiológiai nem megfelelőségről akkor beszélünk, ha a termék vizsgálata során a megengedett határértéket meghaladó mennyiségű, vagy nem megengedett típusú (például betegséget okozó) mikroorganizmus jelenlétét mutatják ki.

Forrás: MSN / FB / EZT

Ez is érdekelhet:

A Mitsubishi legalább egy olyan autóbelsőt kínál, amely könnyen átlátható és gyorsan megszokható. A sebességváltó különleges, zárt elrendezésű kialakítása, valamint a jól látható, nagy méretű gombok – például a parkolószenzor vagy a kipörgésgátló kikapcsolásához – azt a benyomást keltik, hogy az Outlander kezelése nem igényel különösebb tanulást vagy megszokást. Az autó belső működése első pillantásra világos, logikus és felhasználóbarát.

Kicsit bonyolultabbá válik a helyzet, amikor a Multi Communication System nevű fedélzeti rendszerhez érünk – ezt a rendszert a magasabb, GX5-ös felszereltség esetén alapból megkapjuk. Bár a kezelőfelület elsőre kissé bonyolultnak tűnhet, a gyártó praktikus gyorsgombokat helyezett el rajta, hogy az átlagfelhasználó is könnyedén eligazodjon rajta, ne kelljen hosszasan a menükben kutakodni.

Az autó harmadik üléssora is átgondoltan lett újratervezve. A korábbi padülés helyett most két külön, rugós szerkezetű, 50/50 arányban osztható ülés kapott helyet, amelyeket egyetlen kar meghúzásával könnyedén elő lehet hajtani a csomagtartó padlójából. Ezek az ülések, bár elsősorban gyerekek számára ideálisak, a felnőttek számára is elviselhetőek rövidebb távokon, különösen annak köszönhetően, hogy a második üléssor ülései 250 mm-t csúsztathatók előre-hátra, így a lábtér jól alakítható. Ha mindkét üléssort lehajtjuk, a raktér padlója 1,85 méteres hosszúságúvá válik, ami figyelemre méltó érték ebben a kategóriában.

A második sorban ülő magasabb utasok akkor érezhetik magukat igazán kényelmesen, ha az üléstámlát egy kicsit hátradöntik, és a fejük a tetővonalba mélyített vájatban kap helyet. Amikor a harmadik üléssort teljesen lehajtjuk, egy 950 mm hosszú, tehát bő fél méteres raktér jön létre, ami 591 literes csomagtérkapacitást jelent – ez szintén versenyképes érték a közepes méretű SUV-k körében.

Bár az új Mitsubishi Outlander nem olyan gyors, mint az előző generáció, semmiképpen sem nevezhető lassúnak. A 0–100 km/h gyorsulása átlagosnak mondható ebben a szegmensben, de valójában a Mitsubishi ezzel kapcsolatban rájött valamire: az Outlander vásárlóit valójában nem a gyorsulási adatok érdeklik, hanem az olyan gyakorlati szempontok, mint a vontatási képesség. És ebben az autó kimagaslik: fékezett utánfutóval akár 2 tonnát is képes vontatni, ami többet jelent, mint amire egy Toyota RAV4 vagy Honda CR-V képes. Az autó tehát erős, főként alacsony fordulatszámon mutatja meg igazi erejét, és ebben igen megbízható társ.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük