Durva ami Balázs Kláriról derült ki!

Klári attól tartott, hogy ha felveszi Korda nevét, csak olajat önt a tűzre, és megerősíti azokat a hangokat, akik érdekből kötött házasságot emlegettek. Így a Balázs név megőrzése egyfajta pajzs volt a bántások ellen. Ma már másképp látja a dolgot – utólag úgy érzi, vállalhatta volna Korda nevét is, hiszen közel négy évtizedes házasságuk minden kétséget kizáró bizonyítéka annak, hogy valódi szeretet köti őket össze. Korda György sosem erőltette rá a saját nevét, számára csak az számított, hogy boldogok legyenek együtt – és ez az elfogadás és szeretet teszi igazán különlegessé a történetüket.

VIA CH

Ez is érdekelhet:

Ha további 3 500 fontot fizetünk, akkor a GT-Line S felszereltségre frissíthetünk, amely dinamikus LED-es fényszórókat, 15 hangszórós Harmon Kardon audiorendszert, fűtött hátsó üléseket, motoros csomagtérajtót, 360 fokos körkamera-rendszert, napfénytetőt és vezeték nélküli telefontöltést tartalmaz.
A Kia Stinger GT S a kínálat csúcsát jelenti, egyben a Kia teljes modellpalettájának zászlóshajója. Nemcsak erőteljes V6-os motorral rendelkezik, hanem 19 colos könnyűfém felniket, adaptív lengéscsillapítókat és megerősített Brembo fékrendszert is kapott. Az utastérben Nappa bőr kárpitozást találunk, valamint a GT-Line S gazdag felszereltségének összes elemét. A GT S ára átlépi a 40 000 fontos határt, így az első öt évben évi 450 font útadóra kell számítani. Mindezek ellenére – figyelembe véve a teljesítményt és a felszereltséget – a Stinger GT S komoly alkut kínál a hasonló Audi S5 Sportbackhez képest.

A Kia Stinger merész kihívás az európai prémiumgyártók felé: egy sportos, hátsókerék-meghajtású, felső-középkategóriás modell egy olyan márkától, amelyet eddig leginkább megfizethető, hétköznapi autóiról ismertünk. Meglepő módon – vagy talán nem is annyira – a Stinger meglehetősen meggyőző alternatívának bizonyul. A markáns, sportos ötajtós kupé erőteljes teljesítményt, élvezetes vezethetőséget, valamint kellő luxust és kifinomultságot kínál.
Emellett rengeteg extrát is kapunk, mindezt jóval kedvezőbb áron, mint a prémium riválisok esetében. A fenntartási költségek minden modellnél viszonylag magasak, de a Stinger így is lenyűgöző belépő a kihívásokkal teli és presztízsorientált szegmensbe.
A Kia Stinger vezetési élménye kifejezetten szórakoztató, a teljesítménye erős, az alváz pedig agilis és kiegyensúlyozott. A feltűnő dizájn már önmagában is vonzza a tekintetet, de ami igazán meglepő ebben a Kia sportlimuzinban, hogy valóban versenyképes teljesítményt nyújt, és kifejezetten élvezetes vezetni. Még a GT-Line és GT-Line S változatok alváza is fürge és agilis, a tapadás jó, bár a kormányzás kissé könnyű. A vezetési módok közötti váltás ugyan súlyozza a kormányzást, valamint megváltoztatja a motor és a gázreakció karakterisztikáját, de az alvázon nem módosít. Ennek ellenére a Stinger rugózása kellemes, és finoman viselkedik az úton, ami arra ösztönöz, hogy lendületesebben vezessünk.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük