Bizonyított! Súlyosan káros a húsleves, ha így főzöd!

Ha a főzővizet nem öntjük le első forralás után, a szennyeződések koncentráltan maradnak a levesben – ez az egyik legelterjedtebb hiba. Ráadásul az antlbiotikum-maradványok folyamatos bevitele hozzájárulhat a gyógyszerekre rezisztens baktériumok kialakulásához, míg a horm*nmaradványok a gyermekek fejlődő hormonháztartására is hatással lehetnek. Emellett a takarmányeredetű toxinok a csontvelőből és zsírszövetből is a levesbe kerülhetnek. A húsleves igazi erejét csak úgy őrizhetjük meg, ha megbízható, tiszta forrásból származó alapanyagokat választunk, és körültekintően készítjük el.

VIA MSN

Ez is érdekelhet:

Egy háromajtós autó esetében az egyik legfontosabb szempont a megjelenés, és ebben a Pro_cee’d GT igazán kiemelkedik a mezőnyből a feltűnő külső dizájnjával. Olyan részletek, mint a piros díszcsík az első splitter mentén vagy a méhsejt mintázatú hűtőrács, bár ismerősek lehetnek nevesebb riválisokról, mégis egységes és arányos összhatást keltenek, jól eltalálva a sportosság és a stílus közötti egyensúlyt.
Az első hűtőrács két oldalán elhelyezett négyes LED-fényszórók és a hátul látható dupla kipufogóvég sportos megjelenést biztosítanak, míg az utastérben a jól tartó Recaro sportülések különösen jók. A vezetési pozíció kiváló, és a kis C-oszlop miatti holttér ellenére a kilátás általában jó. A belső tér minőségi összeszerelést mutat, és az olyan játékos részletek, mint a műszerek közti ‘GT’ színes TFT-kijelző, különlegessé teszik a vezetési élményt. A felszereltségi szint magas, olyan extrák járnak alapáron, mint a bőrborítás, a csiszolt alumíniumpedálok és a Bluetooth-kapcsolat.

Ami a praktikusságot, kényelmet és csomagteret illeti, a karcsú háromajtós forma ellenére meglepően tágas a Pro_cee’d GT utastere. A hátsó üléspad elég széles ahhoz, hogy három felnőtt viszonylagos kényelemben elférjen rajta, a sík padló pedig bőséges lábteret biztosít. A nagy kesztyűtartó és a többi tárolórekesz segítségével könnyen el lehet helyezni az apróbb tárgyakat, a csomagtér pedig 380 literes, ami kifejezetten jó érték. Ha több helyre van szükség, a hátsó ülések 60:40 arányban dönthetők, és bár a pakolási perem magasabb, mint az ötajtós változaté, a nehezebb tárgyak berakodása így sem jelent különösebb nehézséget. A hátsó ülések megközelítése is viszonylag egyszerű, a beszállást pedig egy gombbal előrecsúsztatható első ülés könnyíti meg.
Egy sportos modellhez képest a kilátás körkörösen meglepően jó, a futómű pedig elég lágy ahhoz, hogy a hosszabb utak se fárasszanak ki. Autópályás tempónál a kipufogó nem zavaróan hangos – kivéve, ha megnyomjuk a GT gombot.
A megbízhatóság és biztonság terén a Pro_cee’d GT gyárilag hét év vagy 160 000 kilométeres garanciával érkezik, ami nyugalmat ad a vásárlónak, hiszen ez idő alatt minden jelentős meghibásodást fedez a gyártó. Bár ez egy magas teljesítményű modell, és több egyedi alkatrészt használ, az alapmodell megbízhatósága jónak bizonyult, eddig nem voltak komoly visszahívások, így a GT esetében sem számítunk másra. Természetesen, ha valaki sportosan vezet, a GT gyorsabban koptatja a fékeket és a gumikat, mint a gyengébb változatok, de az utastér masszív kivitelezése hosszú távon is strapabírónak tűnik.
A Pro_cee’d a Cee’d alapjaira épül, amely az Euro NCAP töréstesztjén maximális, ötcsillagos értékelést kapott. A Kia márka maga a 2015-ös Driver Power elégedettségi felmérésen a 19. helyen végzett, ami visszalépés a korábbi hetedik helyezéshez képest, de így is versenyképesnek számít a mezőnyben.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük