Felfoghatatlan! Ilyen sokáig tart majd az esőzés!

Péntek és szombat: Bár többször kitisztulhat az ég és a nap is előbukkan, ne bízzunk a nyugalomban: helyenként sunyi záporok és elszórt zivatarok törhetnek ránk váratlanul. A szél is makacs marad, gyakran megerősödik. A hőmérséklet viszont újra felkapaszkodik: pénteken 20–27, szombaton már akár 28 fokot is elérhetünk, de ez a meleg sem lesz békés – inkább fülledt és viharos fordulatokra készítse fel a bátrakat is.

VIA blikkruzs

Ez is érdekelhet:

A Subaru által megadott vegyes fogyasztási adat 8,1 l/100 km (34,8 mpg), ami ugyan nem kiemelkedő ebben a kategóriában, de a valóságban könnyen elérhető érték. Ahogy a Toyota hibrid rendszereinél – amely technológiának több elemét is megosztja ez a hajtáslánc – itt is az alacsonyabb sebességű közlekedésnél mutatkozik meg a legnagyobb hatékonyság, ilyenkor akár 7,1 l/100 km (40 mpg) körüli értéket is elérhetünk. Autópályán viszont, a magasabb fordulatszám miatt, ezek az értékek visszaesnek 8 l/100 km (kb. 35 mpg) környékére.
Ez a relatíve szerény hatékonyság azonban előnyt is hordoz magában: a Subaru szimmetrikus összkerékhajtási rendszerét. Ellentétben a legtöbb rivális megoldással, amelyek alapvetően csak elsőkerék-meghajtással működnek, és a második tengelyt csak akkor kapcsolják be, ha csúszást érzékelnek, a Subaru rendszere mechanikusan, állandóan csatlakozik mindkét tengelyhez. Ez különösen előnyös terepen vagy csúszós körülmények között, és ez az egyik oka annak, hogy a Subaru ilyen népszerű a hideg éghajlatú országokban. Bár az Egyesült Királyságban ez kevésbé kézzelfogható előny, mégis magabiztosságot és kiváló tapadást nyújt minden körülmény között. Az egyéb fenntartási költségek várhatóan alacsonyak lesznek, mivel a Subaru megbízhatóság terén jó hírnévnek örvend.

Kialakítás, belső tér és technológia
A belső tér inkább a Berghaus-féle megbízhatóságot képviseli, semmint a Balenciaga stílusos eleganciáját – nem különösebben divatos, de rendkívül masszív.
A Subaru belső terei hagyományosan egyszerűek és robusztusak, és ez az új generáció esetében is igaz. A különbség az, hogy a korábbi, karcos és olcsó hatású műanyagok helyét sokkal kellemesebb anyagok vették át, amelyek már-már a Toyota Land Cruiser szilárd és időtálló érzetét idézik.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük