Nagyon durva! Kiderült hogy mi Schmuck Andor betegsége!

„Most már nem titok, ezért szeretném elmondani: hétfőtől megkezdődik az életmentő kezelésem. Egy újfajta duettbe kezdek én és a betegségem, aztán majd meglátjuk, hova jutunk” – mondta élő adásban. Schmuck addig semmilyen részletet nem közölt arról, pontosan mivel áll szemben, a műsor alatt teljesen titokban tartotta állapotát.
Később azonban a Borsnak adott interjújában már őszintébben beszélt arról, milyen esélyeket jósoltak neki az orvosai. Elmondása szerint három forgatókönyv létezik: ha a betegség továbbterjed, az végzetes lehet számára, ha stagnál, akkor műtétre volna szükség – amit ő elutasít –, míg a legjobb kimenet az lenne, ha visszahúzódna.

VIA FB/story

Ez is érdekelhet:

A Land Rover Defender nemcsak külső megjelenésével hódít, hanem a brit mérnöki tudás modern csúcsteljesítményének is remek példája. Nem volt egyszerű dolga, amikor le kellett váltania egy valódi autóipari legendát, de gyorsan elhallgattatta a kétkedőket, és bebizonyította, hogy méltó a híres névhez.
A Defender legfőbb vonzereje természetesen a terepjáró képessége – olyan tudással rendelkezik, amit csak nagyon kevés SUV tud megközelíteni. Igazi 4×4-es járműként kiválóan használható családi autóként is, miközben a legelőkelőbb környezetekben is megállja a helyét. A csúcsteljesítményű V8-as változatok gyorsulás terén is lenyűgözőek – legalábbis egyenes vonalban.
Mindezért viszont borsos árat kell fizetni, ráadásul a piacon számos alternatíva elérhető, amelyek sokkal takarékosabbak az üzemanyag-fogyasztás terén. Ugyanakkor kevés közülük rendelkezik a Defender karakterével és kívánatosságával. A korábbi Defender modellt a nyers, kompromisszumokat nem ismerő terepjáróként ismerték, amely otthonosan mozgott farmokon, szavannákon vagy akár hadszíntereken is. Az új generáció megtartotta ezt a kompromisszummentes, mindenhová eljutó képességét, viszont prémium felszereltséggel is gazdagodott, így sokkal használhatóbb SUV lett belőle a hétköznapokban is.

Az ára azonban messze nem szerény: a háromajtós Defender 90 alapváltozata körülbelül 58 000 fontnál kezdődik, míg a nagyobb, négyajtós 110-es verzió több mint 60 000 fontba kerül. A nyolcszemélyes, hatalmas Defender 130 alapára pedig több mint 80 000 font.
A Defenderhez széles motorpaletta társul, és bár a felszereltségi szintek rendszere kissé bonyolult, a Land Rover híres személyre szabási lehetőségei és az extrák hosszú listája lehetővé teszi, hogy mindenki megtalálja a neki leginkább megfelelő konfigurációt.
A Defender 90 alapkivitelben S felszereltséggel indul, amely tartalmaz 3D-s 360 fokos kamerarendszert, 19 colos könnyűfém keréktárcsákat, LED fényszórókat, valamint a Land Rover „Resist and Resolve” üléseit, amelyek bőrpótló, könnyen tisztítható anyagból készülnek. Körülbelül 1 500 fonttal drágábban elérhető az X-Dynamic SE szint, amely 20 colos felniket, fekete tetőt és Meridian hifi rendszert kínál. A 66 000 fontos X-Dynamic HSE már mátrix LED fényszórókat, bőrüléseket és panorámatetőt is ad.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük