Stohl András ugyanis öt gyermek édesapja és egy unoka nagyapja, ráadásul a legidősebb és a legfiatalabb gyereke között olyan kicsi a korkülönbség, hogy az unokája és a legkisebb gyermeke szinte egykorúak. Aki mellé áll, annak egyszerre kell majd anyáskodnia és helytállnia egy sokszínű, bonyolult családi helyzetben.
Nem utolsósorban a versenyző hölgyeknek azt is mérlegelniük kell, ha még saját gyermeket szeretnének. Stohl ugyanis korábban őszintén bevallotta Lékai-Kiss Ramónának a Titkok Ramónával című műsorban, hogy szerinte már bőven túlhaladta a tervezett gyerekszámot.
VIA story
Ez is érdekelhet:
A Subaru Crosstrek ugyanúgy különc jelenség, mint az elődje, az XV, és bár összességében nem rossz autó, furcsa karaktere nehézzé teszi a dolgát a hagyományos kompakt ferdehátú riválisok között.
Tovább rontja a helyzetet, hogy csak egyféle hajtáslánccal és mindössze két felszereltségi szinttel érhető el. Ennek ellenére nem lehet figyelmen kívül hagyni kiváló összkerékhajtási rendszerét, meglepő terepjáró képességeit és erős megbízhatóságát. Ha olyan kompakt családi autóra vágysz, ami minden évszakban helytáll, és nem különösebben érdekel sem a menetteljesítmény, sem az üzemanyag-fogyasztás, akkor érdemes lehet számításba venni a Subarut. Ráadásul a Driver Power felmérések szerint a tulajdonosok imádják ezt a modellt.
A Subaru Crosstrek egy olyan autó, amit nehéz kategorizálni. Lényegében egy kompakt családi ferdehátú, azonban megemelt hasmagassága és SUV-jellegű stíluselemei miatt a crossoverek közé sorolják. Ugyanakkor valódi összkerékhajtással és olyan komoly terepjáró képességekkel rendelkezik, amire csak kevesen képesek ebben az osztályban.
A kínálat meglehetősen szűk: egyféle motor, két felszereltségi szint. Az árak körülbelül 35 000 fontnál indulnak a 2.0i e-Boxer Limited változattal, míg a Touring modell körülbelül plusz 2 000 fonttal drágább.
Bármelyik verziót is választod, felszereltség terén nem fogsz hiányt szenvedni. A Limited – nevével ellentétben – már 17 colos könnyűfém felnikkel, LED fényszórókkal, elektromosan behajtható tükrökkel, valamint automata világítással és ablaktörlőkkel érkezik. A beltérben 11,6 colos infotainment kijelző, fűthető ülések, és kétzónás klímaberendezés várja az utasokat.
A hajtásról egyetlen motorváltozat gondoskodik: egy szívó 2,0 literes benzinmotor, amely a márkára jellemző „boxer” elrendezésű, vízszintesen fekvő négyhengeres konstrukció. A Crosstrek esetében ezt egy 16 lóerős villanymotorral támogatják, így az összteljesítmény 134 lóerő, a forgatónyomaték pedig 184 Nm.
Az azonban biztos: a Crosstrek nem azoknak való, akik élvezni szeretnék a gyors vezetést. Bár papíron a 0–100 km/h-s gyorsulás 10,8 másodperc, a valóságban az autó lassabbnak érződik.