A hatóságok hivatalosan is megerősítették: a színésznő önkezével vetett véget életének – lövés által. A nyomozók kizárták az idegenkezűséget: ez egy kétségbeesett, végső lépés volt egy nő részéről, aki csendben vívta meg saját démonait. David Hasselhoff, a világ egyik legismertebb televíziós ikonja, összeomlott a hír hallatán. A források szerint teljesen magába roskadt, és most minden erejét arra fordítja, hogy támogassa összetört gyermekeit, Hayley-t és Taylor-Annt. A hivatalos nyilatkozat még várat magára, de a család közeli ismerősei szerint David „soha nem látott fájdalomban ég”.
VIA CNN
Ez is érdekelhet:
Amint elérsz egy utazósebességet, a motor lecsendesedik, és beleolvad az abroncsok által keltett háttérzajba, miközben a szélzaj is meglehetősen jól kontrollált. Bár kis SUV-ról van szó, hosszabb autópályás utazások is kényelmesen teljesíthetők vele anélkül, hogy fárasztóvá válna az út.
Kissé csalódást keltő viszont, hogy ha vakfoltfigyelő rendszert szeretnél – amely segít sávváltáskor figyelmeztetni a melletted haladó járművekre –, akkor a Premium felszereltségű, automata váltós változathoz külön, 800 fontos Driver Convenience csomagként kell megvásárolni, vagy választanod kell a csúcsfelszereltségű Ultimate változatot. Ez a rendszer a rivális Volkswagen T-Cross minden változatában alapfelszereltség.
A T-Cross emellett az adaptív tempomatot is alapból kínálja, ami sokak számára hasznos lehet autópályán, mivel automatikusan tartja a biztonságos követési távolságot az előtted haladó autóhoz igazodva. A Bayon esetében ehhez is szükség van a Driver Convenience csomagra, amit csak a Premium vagy Ultimate felszereltségű, automata váltós változatokhoz lehet hozzáadni.
A belépő szintű, automata váltós Bayon modellek a 15-ös biztosítási kategóriába tartoznak, így bár nem extrém olcsók (tekintettel arra, hogy 1.0 literes, kevesebb mint 100 lóerős motor hajtja őket), a biztosítási költségek nem számítanak kirívónak. A kézi váltós változat a 16-os csoportba kerül, de ez nem jelent számottevő különbséget a díjakban.
Ha valaki jelentősen szeretne spórolni az autóbiztosításon, érdemes lehet megnézni a belépő szintű Ford Puma modellt, amely a 12-es kategóriába esik, vagy a SEAT Arona-t, amely a 10-es csoportba tartozik.
Minden Bayon modellre az alap éves gépjárműadó (VED) vonatkozik, és mivel az autó árazása kedvező, elkerüli azt a luxusadóként ismert pótlékot, amit a 40 000 font feletti új árú járművekre szabnak ki.
A Bayon értéktartása rendben van, szakértői adataink szerint három év és 36 000 mérföld után körülbelül eredeti értékének 45%-át őrzi meg. A Ford Puma ennél jobban teljesít, értéktartása 49–55% közé esik ugyanezen időszak alatt, de a Dacia Duster teljesít a legjobban ezen a téren: várhatóan 58–66%-át tartja meg újkori árának.