Gyászhír! Lukács Miki elvesztette

Miki mindig is mély szeretettel viseltetett az állatok iránt. Gyerekkorától kezdve elképzelhetetlen volt számára az élet négylábú barátok nélkül – ahogy ő mondja, ők azok, akik minden szó nélkül is tudják, mikor van szükség egy ölelésre. Bár most az egyik legnehezebb időszakát éli, egyvalami biztos: az állatokhoz fűződő kötődése, hűsége és szeretete továbbra is meghatározza, ki is ő valójában.

VIA IG

Ez is érdekelhet:

A Lexus IS C nagyrészt ugyanazokat a vonalakat követi, mint a 2005 óta gyártott szedán változat. Ennek fényében a modell valóban elismerést érdemel a Lexus tervezőitől, hiszen megjelenése nem tűnik elavultnak a mai versenytársak mellett sem. A formatervezést a tudomány is alátámasztja: a Lexus szerint az autó légellenállási együtthatója mindössze 0,29, ami csendesebb utazást és alacsonyabb üzemanyag-fogyasztást eredményez. A megemelt motorháztető és az alacsonyan elhelyezett fényszórók elölről nézve kissé a Volvo C30-ra emlékeztetnek, bár az első lökhárító nem nyúlik ki olyan élesen. A csomagtartót meghosszabbították, hogy elférjen a nyitható tető, ami kissé megbontja az autó arányait.

Praktikum, kényelem és csomagtér
Az utastér kellemesen csendes, így alkalmas a mindennapi ingázásra éppúgy, mint hosszabb autós kirándulásokra. Az elektromosan nyolc irányban állítható vezetőülés alapfelszereltség, és lehetővé teszi, hogy szinte bárki kényelmesen elhelyezkedjen. Bár négy ülőhelyet kínál, az IS 250 C nem igazán alkalmas arra, hogy négy magas, például hatláb magas (kb. 183 cm) utas utazzon benne kényelmesen. A hátsó lábtér szűkös, és amikor a tető fenn van, a fejtér sem bőséges. A csomagtartó viszont tetővel zárva igen tágas – elférnek benne nagy bőröndök, egy heti bevásárlás, vagy akár több golfzsák is. Viszont ha a tető le van hajtva, ez a tér a töredékére csökken, és legfeljebb néhány hátizsákot lehet benne elhelyezni.
Megbízhatóság és biztonság
A megbízhatóság terén a Lexus kiváló hírnévnek örvend. Évről évre remekül teljesít az ügyfél-elégedettségi felmérésekben, és az IS, amelyre ez a kabrió változat épül, sem kivétel ez alól. Mint sok kupé-kabriónál, itt is a legvalószínűbb problémás pontot a nyitható tető mechanikája jelentheti, amely új fejlesztés, így még nem bizonyított hosszú távon. Ezen kívül azonban az autó kiválóan van megtervezve és összeszerelve – sok európai prémiumgyártó csak irigykedhet a Lexus precíz illesztéseire és masszív beltéri kidolgozására. Az első, oldalsó és térdlégzsákok, valamint az aktív nyakcsigolya-sérülést megelőző fejtámlák tovább növelik a biztonságérzetet és védelmet nyújtanak az első ülésekben utazók számára. Számos elektronikus segédrendszer, köztük a menetstabilizáló és az elektronikus fékerő-elosztó, gondoskodik róla, hogy ezek a biztonsági rendszerek lehetőleg sose kerüljenek éles bevetésre.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük