Bochkor Gábor erre az alkalomra egy különleges fekete pólót készíttetett, amelyen piros betűkkel állt: „Bochkor Nóra”. Ezzel is kifejezte örömét és büszkeségét, hogy lánya immár hivatalosan is az ő nevét viseli. „November 5-én kaptuk kézhez a Szegedi Városi Bíróság írásos ítéletét, és Andival azonnal elmentünk a helyi anyakönyvi hivatalba. Nórát is vittük magunkkal, és mindenki imádta őt. Az ott dolgozók nagyon kedvesek voltak, már vártak minket.
Több dokumentumot is alá kellett írnom, köztük azt, amelyben hivatalosan kijelentem, hogy én vagyok a gyermek édesapja” – idézte fel Bochkor Gábor az eseményeket.
Várkonyi Andrea és Bochkor Gábor Lánya, Nóri, Már 17 Éves
VIA minden-egyben com
Ez is érdekelhet:
Ez egy körülbelül 18 és 21 százalékos javulás az előző modellhez képest, ami még fontosabb, hogy messze megelőzi a Ford Mondeo Estate 2.0 literes dízelét, amely 57,7 mpg-t és 129 g/km CO2-t kínál. A 1,6 literes dízel Mondeo Estate-nek majdnem sikerül elérni a Mazda adatait, mivel a kisebb motorral szerelt Ford 65,7 mpg-t és 114 g/km CO2-t ér el. A Honda Accord Tourer sem tudja megverni a takarékos Mazda-t, legjobb eredménye 51,4 mpg és 143 g/km.
Mazda 6 Tourer – Motorválaszték és üzemanyag-fogyasztás
A Mazda 6 Tourer motorválasztéka is jól szerepel. A 173 lóerős dízel változat legjobb kombinált ciklusú üzemanyag-fogyasztása 61,4 mpg, míg a CO2 kibocsátás 121 g/km, de ha az automata váltót választod, akkor ez 57,6 mpg-ra és 129 g/km-re csökken.
Az alap benzines motor a 143 lóerős egység, amelynek legjobb üzemanyag-fogyasztása 50,4 mpg, és a CO2 kibocsátás 131 g/km, míg a 163 lóerős erősebb benzinmotor 47,9 mpg-t és 136 g/km CO2-t produkál.
A Mazda 6 Tourer az ár-érték arányban is jól szerepel a bemutatóteremben. A felszereltség, stílus és kiváló vezetési jellemzők miatt közvetlenül a prémium kategória vezetői közé, mint a BMW és Audi, kerül, miközben az ára inkább a mainstream riválisokkal, például a Forddal és a VW-vel versenyez.
A Mazda 6 Tourer biztosítási csoportjai az alap benzines modellnél 16-tól, egészen a leggyorsabb és legdrágább 173 lóerős Sport Nav dízel modell 23-as csoportjáig terjednek.
Bár a Mazda 6 Tourer szinte minden szempontból jól teljesít, a használt piacon nem igazán állja meg a helyét. Talán a kevésbé ismert márkakép miatt a szakértők úgy vélik, hogy három év és 30 000 mérföld után a jármű értékvesztése körülbelül 40 százalék körül lesz. A benzines modellek esetében ez a szám valamivel rosszabb lehet, 38–39 százalék környékén. Azonban egy terület, ahol a Mazda 6 kitűnik riválisai közül, az a dizájnja. A japán márka mindegyik modelljét egy egységes arculattal látta el, de a hajlított vonalak és a formás karosszéria miatt a Tourer sokkal dögösebb, mint a szögletes VW Passat.
A legutóbbi ráncfelvarrás során a Mazda orrát finomították, újratervezték a hűtőrácsot és a lökhárítót, de csak a legélesebb szemű rajongók fogják észrevenni a változásokat. Ha SE-L modellt választasz, akkor halogén fényszórókat kapsz alapfelszereltségként, de nem lesz lehetőség frissíteni LED vagy xenon fényekre. Ha xenonokat szeretnél LED nappali fényekkel, akkor ezek az Sport Nav magasabb felszereltségi szintű változatán alapból megtalálhatók.
A 6-os modell ezüst tetőrúddal és stílusos 17 colos alufelniket kap, de míg a felnik segítenek puhítani a járást, egyesek szerint a kerekek elvesznek a kerékjáratokban. Egy másik kritika, amit a 6-os megoszt a Passattal, az a nem túl inspiráló fémes színválaszték. Legalább a frissítés után világos ezüst is bekerült a színpalettába, vagy választhatod a Mazda jellegzetes Soul Red színét, amely 120 font prémiumot jelent a szokásos fémes árakon felül, így 660 fontba kerül.