Meghalt Schmuck Andor

„Egy új duettbe kezdek: én és a betegségem. Majd meglátjuk, meddig tart ez a dallam.”
A pontos diagnózist soha nem árulta el – ezt már magával vitte. Olyan betegség támadta meg, amely ellen csak agresszív és életmentő terápiával lehetett harcolni.

VIA Index

Ez is érdekelhet:

Kívülről nézve az XV formavilága nem változott radikálisan az elődjéhez képest, azonban a finom módosítások – például a fényszórók és a hűtőrács átdolgozása – élesebb, modernebb megjelenést kölcsönöznek az autónak. A tetősínek és a masszív műanyag borítás az ívek és lökhárítók körül robusztusabb megjelenést adnak, így az XV egy testesebb alternatívája lehet például a Toyota CH-R-nek. A színválaszték korlátozott; mindössze hatféle fényezés érhető el, melyek közül az egyik kizárólag a 2,0 literes motorral kombinálható – ez jóval kisebb választék, mint amit a legtöbb rivális kínál. A kisebb motorral szerelt modellek 17 colos könnyűfém felnikkel érkeznek, míg a 2.0 literes változatok egy colos méretnövekedést kapnak.

Belül az XV megtartja a külső robusztus karakterét. A kezelőszervek kellemesen masszív érzetet nyújtanak, és bár nem minden felület készült a VW Tiguanéhoz hasonló puha tapintású anyagból, az összhatás tartós, megbízható benyomást kelt. Bár nem olyan elegáns, mint néhány versenytársa, az elrendezés praktikus. Ugyanakkor a három kijelző használata – egy a műszerek között, egy az infotainment rendszerhez, és egy harmadik a műszerfal tetején, ami az utazási adatokat mutatja – kissé túlzásnak tűnhet. Az SE felszereltség szövetkárpitozást kap, míg az SE Premium változat már teljes bőrkárpittal érkezik. A nyolcolos érintőképernyős infotainment rendszer jól áttekinthető: a főképernyő csempés, okostelefonokra emlékeztető elrendezésű, az alatta lévő fizikai gombok pedig megkönnyítik a kezelést, még első használat során is.
A beépített navigációhoz SE Premium felszereltségi szint szükséges, viszont ha inkább az okostelefonodra bíznád a navigációt, az Apple CarPlay és az Android Auto minden modellben alapfelszereltség. Ugyanez igaz a tolatókamerára is, amely viszonylag nagy felbontású, így tiszta képet ad a jármű mögötti területről. A hátsó ülések 60/40 arányban dönthetők, így a maximális csomagtér 1270 literre bővíthető. Amikor az üléseket ledöntjük, a padlóban egy jelentős perem keletkezik, ami megnehezíti a nagyobb vagy nehezebb tárgyak előretolását. A csomagtartó padlója csak középen van szőnyeggel borítva, így a kisebb tárgyak zöröghetnek szállítás közben, ha nincsenek megfelelően rögzítve – ezt azonban nehéz megoldani, mivel az XV csomagtere nem tartalmaz praktikus rögzítőkampókat vagy hálókat.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük