Időközben a szakmai életében is komoly fordulat történt: a hírek szerint a Vígszínház megvált tőle, és szerződését nem hosszabbították meg. Ezt sokan összefüggésbe hozták a politikai szerepvállalásával és az éles nyilatkozataival. Nagy Ervin tehát most nemcsak a közéleti vitákból tűnt el, hanem a színházi világban is bizonytalan lett a helyzete – egyelőre kérdés, mikor és milyen formában tér vissza a nyilvánosság elé.
VIA MSN
Ez is érdekelhet:
A Peugeot Partner biztonsága 2015-ben jelentősen javult, ekkor került fel a szériafelszereltségi listára több kulcsfontosságú elem, például az ESP menetstabilizáló rendszer is. Alapból azonban csak vezetőoldali légzsák jár, míg az oldallégzsákok és az utasoldali légzsák csak extraként kérhetők. Ugyancsak széria a vezető mögötti rácsos válaszfal, valamint a veszélyjelző automatikus bekapcsolása erőteljes fékezéskor. Ami a biztonságot illeti, az összes modellhez központi zár holttérzárral (deadlock) tartozik.
A Partner kínál fejlettebb biztonsági rendszereket is, például az Active City Brake nevű technológiát, amely akár 32 km/órás sebességig automatikusan fékez, ha ütközésveszélyt érzékel. Ez a rendszer csökkenti a biztosítási besorolást, így olcsóbb lehet a biztosítás is. A tolatóradar és a tolatókamera opcionálisan rendelhetők.
Mivel a Partner régóta piacon van, az esetleges nagyobb megbízhatósági problémákat már valószínűleg orvosolták. Az 1.6-os dízelmotor megbízhatóságát más PSA modellekben is bizonyította, a belső tér pedig egyszerű, de jól bírja a mindennapi üzemszerű, gyakran kemény használatot. A motorok teljesítménye inkább korrekt, mint lenyűgöző: a 75 lóerős 1.6 HDi motor még megpakolt állapotban is elfogadhatóan húz, de autópályán hangossá válik és megerőltetettnek érződik, részben az ötsebességes kézi váltó miatt, részben a masszívabb zajszigetelő válaszfal hiányából fakadóan.
Ha sokat jársz autópályán, akkor érdemes lehet a 100 lóerős BlueHDi motort választani, bár ez sem igazán gyors: a végsebesség 163 km/h, szemben az alapmodell 151 km/h-jával, és a gyorsulás 0–100 km/h-ra 14,5 másodperc, míg az alapváltozatnál ez 17,6 másodperc. Sok vetélytárs a csúcsváltozatban 120 lóerő körüli motorokat kínál, így a sokat utazó vagy céges felhasználók számára a Partner kevésbé lehet vonzó.
Ahol viszont a Partner igazán erős, az a futómű kényelme. Terhelten és üresen is nagyon simán rugózik, bár a puha felfüggesztés miatt a kanyarokban kissé jobban megdől, mint például a Fiat Doblo, VW Caddy vagy Ford Transit Connect – de ez sokak számára elfogadható kompromisszum.