Döbbenetes Kapú Tibor dráma!

Ez a feltételezés természetesen nem tényállítás, csupán egy elméleti megközelítés amit a rajongók állítottak össze! Neked mi a véleményed?

Forrás: MSN / FB / EZT

Ez is érdekelhet:

A Musso dízelmotorja indításkor és alacsony sebességnél kissé nyersnek és zsémbesnek tűnik, de hamar kisimul, és utazás közben már egészen kulturáltan viselkedik – főleg ahhoz képest, hogy milyen járműkategóriáról van szó. A hatsebességes automata váltós tesztautónk motorja némi zajjal és rázkódással járt, de ez nem volt több, mint amit egy Hilux vagy D-Max esetében megszokhattunk. A váltó szépen, zökkenőmentesen indítja el az autót, és jól kihasználja a motor nyomatékos működési tartományát még erőteljesebb gyorsításkor is.

Bár a Musso nem tűnik olyan erősnek, mint a legizmosabb „életstílus pick-upok”, bőven van benne használható és könnyen elérhető erő, ami magabiztossá teszi gyorsításkor. Egy hasonló árú SUV persze gyorsabb lenne, de a Musso a maga feladatkörében semmiképp sem számít gyengének vagy kellemetlennek.

Bármelyik változatot választjuk, a Musso elég nehéz ahhoz, hogy az Egyesült Királyságban rá vonatkozzanak a könnyű haszongépjárművekre érvényes sebességhatárok – tehát 80 km/h a maximum egysávos utakon és 96 km/h a kétsávosokon, ha nem autópályáról van szó. Nem minden pick-up tartozik ebbe a kategóriába, csak azok, amelyek saját tömege meghaladja a 2040 kg-ot.

Bár a terepezést nem tudtuk kipróbálni, a Musso terepgumikon érkezik, amiknek el kell boldogulniuk a sáros utakon és nedves réteken. A rövidebb platós változat közel 20 fokos első és hátsó terepszögekkel, valamint 215 mm-es hasmagassággal rendelkezik, ami megfelelő ebben a kategóriában. A hosszabb platós verziónál megnő a tengelytáv és a hátsó túlnyúlás is, valószínűleg a hátsó rugózás is keményebb a terhelhetőség miatt, így ez kevésbé ideális nehezebb terepen való használatra.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük