Hétfőtől péntekig minden hétköznap ott ülünk este 18-kor a nézőkkel, a nézők előtt a Híradóban, ez általános. Egyébként pedig ugyanannyi szabadságunk van, mint bárki másnak, ahogy öregszünk, egyre több, de ez mégsem jelenti azt, hogy hetekre akár eltűnhetünk a képernyőről.
Forrás: MSN / FB / TTOK
Ez is érdekelhet:
A ChatGPT ezt mondta:
A Bentley nem esett abba a csábításba, hogy a felújított Spur műszerfalát telezsúfolja digitális kijelzőkkel, így a belső tér továbbra is fantasztikus élmény, egyszerre sportos és fényűző olyan módon, ahogyan azt más autógyártók nem igazán tudják megvalósítani.
Természetesen nagyon hasonlít az új Continental GT-re, és ahogy ott, úgy itt is a Speed változat kapott sötétebb fényes elemeket és fekete matt műanyagokat, melyek meglepően prémium érzetet keltenek (nem-Speed változatok is érkeznek, de azokat még nem vezettük). A tesztautónk matt alumínium díszítése különösen feltűnő volt, és a Spur rendelhető Côtes de Genève kidolgozással is, ami igazán lenyűgöző látvány.
Biztos lehetsz benne, hogy a Spur minden ergonomikus, kényelmi és apró tárolási igényt kielégít, ráadásul bőven vannak USB-C csatlakozók is. Hátul, mérőszalaggal nézve, a Spur lábtér tekintetében kicsit kisebb, mint a Rolls-Royce Ghosté, de ez nem számít, hiszen mindkét autó rendkívül tágas. Ha a négyüléses konfigurációt választod, a Spur hátulja még szebben formázott, és az ülések „Auto Climate” funkcióval rendelkeznek, amely figyeli a felület páratartalmát és hőmérsékletét, majd ehhez igazítja a fűtést és szellőzést, hogy mindig kényelmes legyen. A „Postural Adjust” pedig légpárnák segítségével finoman változtatja a nyomást a lábakon és a háton az utazás során. Röviden, ez a hely tökéletes arra, hogy kényelmesen, kellemesen teljenek a kilométerek.
Mechanikailag a Bentley legközvetlenebb riválisa a AMG rendkívül erős, 791 lóerős, V8-as hibrid S63 E Performance. Bár a Mercedes egy hajszálnyival erősebb és nehezebb, a brit autó mégis gyorsabb a rajtnál, mindössze 3,2 másodpercre van szüksége, hogy elérje a 60 mérföld/órás sebességet, szemben a 3,5 másodpercével. Valójában a négyajtós Bentley csak egy tizedmásodperccel marad el kupé testvérétől, bár a sebesség növekedésével a különbség nő, és 150 mérföld/óránál a Speed változatú Spur már jó néhány kocsi hosszal lemarad a Continental GT Speed mögött. Mindhárom autó hihetetlenül gyors.