Mindenki a Babát várta, de fekete-fehér képet osztott meg Vajna Tímea!

A szülés előtti utolsó fényképen Timi méltósággal és gyengédséggel öleli körbe gömbölyödő hasát. A fekete-fehér portré nem csupán esztétikus, hanem mélyebb jelentést is hordoz.
Bár már meg kellett volna születnie a kiírt időpontra Tímea gyermekének, még minden rajongó feszülten várakozik és nem ezt a képet várták, főleg nem fekete-fehérben. Többen kommentben azt gyanítják, hogy baj van. REMÉLJÜK NINCS!

VIA Blikkrúzs

Ez is érdekelhet:

Az N-Sport változat kívülről nem tér el drasztikusan a többi Micrától – ami nem meglepő, hiszen a K14-es generáció már eleve modern, sportosabb külsőt kapott, a mostani pedig csak egy frissítés. A különbségek főleg apró dizájnelemekben jelennek meg: karbonhatású felnik és tükörborítások, fényes fekete lökhárítóbetétek. A hátsó ajtókilincsek továbbra is el vannak rejtve az oszlopba, így az autó ötajtós létére is kupés hatást kelt.
Az eddigi legerősebb Micra Ami igazán izgalmas, az az új motor: ez az N-Sport Micra történetének legerősebb változata. Persze ez olyan, mintha azt mondanánk: a „legpraktikusabb Lamborghini” – de ebben a kategóriában, ahol az autó kevesebb mint 1 tonnát nyom, a 115 lóerő tényleg figyelemre méltó.
Ez egy 1.0 literes, háromhengeres, turbós benzines motor, ami fejlett technológiákat kapott: például direkt befecskendezés, változó szelepvezérlés, magasabb sűrítési arány. A turbó elektromos vezérlésű, és a motor hengerei különleges bevonatot kaptak, ami könnyebb és hatékonyabb hűtést tesz lehetővé. A 133 fontlábnyi nyomaték (plusz 15 extra overboost) már a „meleg” kisautók közé emeli a Micrát, olyan modellek társaságába, mint a Up GTI vagy a Suzuki Swift Sport.

Bár a sportos külső elemeket bármelyik 1.0 literes Micrára rá lehet tenni, a legerősebb változat valódi műszaki frissítéseket is kapott. A futómű például 10 mm-rel alacsonyabbra került, és keményebb rugókat kapott, így jobban kontrollálja a karosszériamozgásokat kanyarban. Az alap MacPherson és csatolt lengőkaros rendszer maradt, de az összhatás dinamikusabb lett. Ahogy azt más plug-in hibrid Volvo-modellek tesztjeiben is megjegyeztük, a gyártó az elmúlt években jelentős előrelépést tett a négyhengeres benzinmotor hangszigetelésében, amely ezeknek az autóknak részét képezi. Ez részben annak köszönhető, hogy a korábbi modellekben használt turbóval és kompresszorral ellátott négyhengeres erőforrást mára egy egyszerűbb, csak turbóval szerelt motor váltotta fel – még a nagyobb teljesítményű T8 hibridekben is. Ennek eredményeként, a frissített Volvo V60 T6 esetében, a mechanikai finomhangolás nagyon jó, amikor a motor működik – és természetesen az idő nagy részében ez a dugattyús motor egyáltalán nem is dolgozik.
A V60 T6 Recharge alacsony sebességnél többnyire elektromosan közlekedik. A Volvo új hajtómotorja által hozott különbség a teljesítmény és a vezethetőség terén itt egyértelműen érezhető. A V60 T6 mostantól bőséges zéró emissziós teljesítményt kínál induláskor és egészen 40 mérföld/óráig, miközben gázreakciója is finom és lineáris (mivel a motor közvetlenül a hátsó tengelyt hajtja, a hagyományos váltó válaszideje teljesen kiesik a képletből).

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük