Most érkezett a hír Döméről, aki miatt felgyújtotta magát egy nő!

Dömét az ország egyik leggyűlöltebb emberévé kiáltották ki, miután a felvétel v/rusként terjedt a közösségi oldalakon. A Borsnak most azt mondta a férfi édesanyja, hogy a férfit kiengedték a börtönből. Bár a férfi a nyilvánosság előtt mentegetőzött, a rendőrség letartóztatta és kihallgatta, majd eljárást indítottak ellene. Most szabadlábra került, ügyvédje közbenjárására – anyja szerint „jól viselkedik” és „meghúzza magát”, de a nyomozás továbbra sem zárult le.

VIA Bors

Ez is érdekelhet:

A Kia Sorento egy hétüléses SUV, amely sok alkatrészt oszt meg a Hyundai Santa Fe-vel, és olyan versenytársakkal néz szembe, mint a Mitsubishi Outlander. Kiváló választás lehet azoknak, akik egy tágas, jól felszerelt, praktikus és jó minőségű családi SUV-t keresnek elérhető áron – az alapmodell körülbelül 27 000 fontnál indul.
A Sorento kínálat négy felszereltségi szintből áll: KX-1, KX-2, KX-3 és KX-4, mindegyik ugyanazzal a 2.2 literes CRDi dízelmotorral szerelt. Az összkerékhajtás az összes változatban alapfelszereltség, a kézi váltó kizárólag a KX-1 és KX-2 modellekhez elérhető, míg az automata váltó a KX-2-től felfelé választható.
A Sorento egyik legnagyobb vonzereje a hírhedt hét év vagy 100 000 mérföldes garancia, ami nagy nyugalmat ad a vásárlóknak.
A Sorento vezetési élménye nem a legizgalmasabb – a kormányzás kevés visszajelzést ad, és a jármű tömege is érezhető –, viszont a futómű kényelmes utazást biztosít, a motor pedig erőteljes: 191 lóerő és 422 Nm nyomaték áll rendelkezésre. A belső tér bár nem különösebben inspiráló, de kellően tágas és jól használható.

Motor, teljesítmény és vezethetőség
Bár csak egyféle motor közül lehet választani – a 191 lóerős 2.2 literes CRDi –, ez a dízelmotor nyomatékos és elég erős ahhoz, hogy feledtesse a választék hiányát. Hatfokozatú kézi vagy automata váltóval rendelhető, és 0–100 km/h gyorsulása körülbelül 9 másodperc, ami elfogadható ekkora méretű SUV-tól. Az állandó összkerékhajtás minden modellhez jár, és bár a 4WD lock funkció segít rosszabb utakon, a terepjáró képességek nem érik el a Mitsubishi Outlander szintjét, főleg mivel a Sorentóból hiányzik a lejtmenetvezérlés.
Fogyasztás, CO₂-kibocsátás és fenntartási költségek
Az állandó összkerékhajtás hátrányosan befolyásolja a fogyasztást: a kézi váltós változat hivatalosan 4,9 l/100 km (47,9 mpg) fogyasztásra képes, 175 g/km CO₂-kibocsátás mellett.
Az automata váltós modellek fogyasztása 5,6 l/100 km-re csökken (42,2 mpg), a CO₂-kibocsátás pedig 175–178 g/km között mozog.
Az alap KX-1 modell 17 colos könnyűfém felniket, légkondicionálót és tolatóradart kap. A középkategóriás KX-2 változatban már van tempomat, bőrülések és tolatókamera, míg a KX-2 Nav modellek érintőképernyős navigációval egészülnek ki. Ezek az ár-érték arányukat tekintve jobb választások, mint a Mitsubishi Outlander. A csúcsmodellek – KX-3 és KX-4 – start-stop rendszert és sportpedálokat is tartalmaznak, de áruk meghaladja a 30 000 fontot.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük