A Püspökladányi és a helyi hivatásos tűzoltók két vízsugárral oltják a lángokat. Az épületet kiürítették, negyvenöt fő hagyta el a telephelyet.
Forrás: MSN / FB / MHUNG
Ez is érdekelhet:
A fogyasztás a vártnak megfelelően alakul: a tesztidőszak alatt átlagosan 18 mérföldet tettünk meg gallononként, hosszabb utak során pedig 28,5 mpg-s eredményt is elértünk. A Ghost 90 literes üzemanyagtartályával így elméletileg több mint 560 mérföldes hatótávolság is elérhető, ami egy ilyen kategóriájú luxusautótól teljesen korrekt adat.
A második generációs Ghost ugyan nem hibátlan, de ha a Rolls-Royce célja az volt, hogy a Phantom extravagáns luxusát és páratlan kényelmét egy valamivel visszafogottabb, hétköznapibb – de még mindig rendkívül exkluzív – csomagba sűrítse, akkor ez a próbálkozás egyértelműen sikeresnek mondható. A Ghost valóban azt az érzést nyújtja, amit egy Rolls-Royce-nál elvárunk: eleganciát, kifinomultságot, és egyfajta lebegő, szinte súlytalan utazásélményt, amelyet nehéz szavakkal leírni.
Az egyetlen igazi kifogásunk az úgynevezett „másodlagos rugózási komfortot” érinti – vagyis azt, hogy a finom útegyenetlenségeken való áthaladás nem tökéletes. Persze ez még mindig sokkal jobb, mint például a Bentley Flying Spur esetében, de ha ott kritizáltuk emiatt az autót, akkor itt sem lehetünk elnézőbbek. Ettől függetlenül a Ghost szinte minden más tekintetben hibátlan, és utazni benne valóban élményszámba megy – egy olyan luxus, amely nem hivalkodik, mégis lenyűgöz.