Nagy a baj! Az egész város lángokban

A Püspökladányi és a helyi hivatásos tűzoltók két vízsugárral oltják a lángokat. Az épületet kiürítették, negyvenöt fő hagyta el a telephelyet.

Forrás: MSN / FB / MHUNG

Ez is érdekelhet:

A fogyasztás a vártnak megfelelően alakul: a tesztidőszak alatt átlagosan 18 mérföldet tettünk meg gallononként, hosszabb utak során pedig 28,5 mpg-s eredményt is elértünk. A Ghost 90 literes üzemanyagtartályával így elméletileg több mint 560 mérföldes hatótávolság is elérhető, ami egy ilyen kategóriájú luxusautótól teljesen korrekt adat.

A második generációs Ghost ugyan nem hibátlan, de ha a Rolls-Royce célja az volt, hogy a Phantom extravagáns luxusát és páratlan kényelmét egy valamivel visszafogottabb, hétköznapibb – de még mindig rendkívül exkluzív – csomagba sűrítse, akkor ez a próbálkozás egyértelműen sikeresnek mondható. A Ghost valóban azt az érzést nyújtja, amit egy Rolls-Royce-nál elvárunk: eleganciát, kifinomultságot, és egyfajta lebegő, szinte súlytalan utazásélményt, amelyet nehéz szavakkal leírni.

Az egyetlen igazi kifogásunk az úgynevezett „másodlagos rugózási komfortot” érinti – vagyis azt, hogy a finom útegyenetlenségeken való áthaladás nem tökéletes. Persze ez még mindig sokkal jobb, mint például a Bentley Flying Spur esetében, de ha ott kritizáltuk emiatt az autót, akkor itt sem lehetünk elnézőbbek. Ettől függetlenül a Ghost szinte minden más tekintetben hibátlan, és utazni benne valóban élményszámba megy – egy olyan luxus, amely nem hivalkodik, mégis lenyűgöz.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük