Gyurcsány Ferenc és Szentkirályi Alexandra együtt

A képet megvizsgáltuk sajnos nem egyértelmű hogy Gyurcsány Ferenc és Alexandra ül egy kávézóban! Már már talán a magyar nép akarja együtt látni őket! Megközelítőleg több mint 100-150m távolságból készült telefonnal! Sem Alexandra sem Ferenc nem erősítette meg a kapcsolatukat!

Forrás: MSN / FB / TTOK

Ez is érdekelhet:

Ha valaki nem igényli ezt a V6-os extravaganciát, a két kisebb motorváltozat is meglepően jól teljesít. A 2.0 literes turbós benzines 244 lóerőt tud, amivel 0–100 km/h gyorsulás 6,0 másodperc alatt megvan, és a végsebesség 240 km/h. Nem fogja belenyomni az embert az ülésbe úgy, mint a V6, de kellemesen erős, és sokszor azon kapod magad, hogy gyorsabban haladsz, mint gondoltad volna – olyan természetesen adja a teljesítményt.

A harmadik opció, a 2.2 literes turbódízel, 197 lóerőt és 440 Nm nyomatékot kínál. Ez bőven elég ahhoz, hogy dinamikus legyen a mindennapokban, a 0–100 km/h sprintet 7,3 másodperc alatt teljesíti. Különösen jól jön a dízelekre jellemző erős „középtartomány”, amely lehetővé teszi, hogy akár előzéskor, akár autópályás haladáskor kényelmesen és magabiztosan mozogjon az autó. Mindhárom változat azonos, nyolcfokozatú automata váltót kap, és nem kínálnak kézi sebességváltós verziót – ez is jelzi, hogy a Stinger inkább a kifinomult, kényelmes, mégis sportos középutat célozza meg.

Kia Stinger nemcsak nyers erejével, hanem kiegyensúlyozott, izgalmas karakterével tűnik ki – egy olyan autó, amely a vezetés minden percét élvezetessé tudja tenni, nem csak akkor, amikor padlógázzal gyorsítasz.

A Kia tudatosan úgy tervezte a Stingert, hogy egy sportos, vezetésorientált autó legyen, ezért a gazdaságosság és a takarékosság nem állt az első helyen a fejlesztés során. Ez bizonyára csalódást okozhat néhány vásárlónak, különösen azoknak a vállalati flottákhoz tartozó, nagy futásteljesítményű felhasználóknak, akik számára a magasabb üzemanyag-fogyasztás mellett a viszonylag magas CO2-kibocsátás és az abból eredő kedvezőtlen Benefit-in-Kind (BiK) adóterhek is tovább növelik a fenntartási költségeket. Így tehát, bár a Stinger remek választás lehet azoknak, akik a vezetési élményt helyezik előtérbe, azoknak, akik főként a gazdaságosságot és a költséghatékonyságot keresik, érdemes lehet más alternatívákat is mérlegelniük.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük