Neked mi a véleményed? Téged is küldtek már el háziorvosi rendelőből?
Forrás: MSN / FB / BPW
Ez is érdekelhet:
A Honda Jazz nem igazán arra törekszik, hogy a vezetőjének különösebb élményt vagy izgalmat nyújtson – ebben jelentősen különbözik például a Toyota Yaristól, amely valamivel élvezetesebb vezetési karakterrel bír. A Jazz inkább a könnyű kezelhetőségre és a biztonságos, stabil viselkedésre helyezi a hangsúlyt, különösen a mindennapi használat során. Ez az autó nem akar sportos lenni, inkább nyugalmat és kiszámíthatóságot kínál – amivel sok sofőrnek inkább a kedvében jár, mintsem hogy izgalmakat hajszoljon.
A kormányzása pontos, de egyúttal nyugodt és nem túl közvetlen. A kormánykerék érzete határozott és kellemesen súlyozott, ami bizalmat kelt a vezetőben. A Jazz még a gyorsabb kanyarokat is stabilan és megbízhatóan veszi, noha ilyenkor észrevehető oldaldőlés tapasztalható, ami inkább arra utal, hogy a futómű a kényelemre van hangolva, nem a sportos viselkedésre.
Az úttartása lapos, azaz nem billeg menet közben, hasonlóan a Toyota Yarishoz, viszont a futómű hangolása valamivel feszesebb, mint amire elsőre számítana az ember – még a Crosstar változatban is, ami 37 milliméterrel magasabban ül, és elméletileg hosszabb rugóúttal rendelkezik.
Ez ugyan nem jelenti azt, hogy az autó kényelmetlen lenne, de az úthibákon való áthaladáskor nem mindig mutatkozik meg az a kifinomultság, amit más konkurenseknél tapasztalhatunk. Városi tempónál érezni némi nyugtalanságot, kisebb zötykölődést, főleg az egyenetlen útfelületeken, viszont az élesebb bukkanókat és kátyúkat általában jól kezeli.