Anikó egyébként mindig is bátran vállalta azokat a be/vatk/záso/at, amelyekkel változtatott a külsején, így korábban nyíltan vallott az or/pl/szt/kájá/ól és a me/lmű/été/ől is. A változást a 24 órás IG posztjában lehet megtekinteni!
Forrás: MSN / FB / IG
Ez is érdekelhet:
Ha szemből közelítjük meg a GV70-est, azonnal szembeötlenek a frissítések – a leglátványosabb a hatalmas, gyémántmintás hűtőrács, amely, ahogyan azt már sok elektromos autónál láthattuk, valójában nem is hagyományos rács, hanem egy zárt, sík felület. A karcsúbb LED-es fényszórók és az átszabott lökhárítók szintén hozzájárulnak ahhoz a prémium megjelenéshez, ami már-már egy olcsóbb Bentley hatását kelti. Az egyik különösen ötletes részlet az orr-részbe integrált töltőcsatlakozó ajtó, amely motorosan nyílik, és még fűtőszállal is el van látva, így a legzordabb téli reggeleken sem fagy be.
A Genesis modellkínálatát is újragondolták: mostantól három jól elkülöníthető felszereltségi szint közül lehet választani, ezek a Pure (amely ebben a tesztben szerepel), a Dynamic és a Luxury. Érdekesség, hogy bár a felszereltségek különböznek, az alapok azonosak: mindhárom változat ugyanazt a kétmotoros hajtásláncot kapja, amely Boost módban akár 483 lóerőt is ki tud adni magából – a normál teljesítmény is figyelemre méltó, 429 lóerő.
A fejlesztések közé tartozik a nagyobb akkumulátor is: a korábbi 77 kWh-s kapacitás helyett most már 84 kWh áll rendelkezésre. Ez ugyan mindössze 15 mérfölddel (kb. 24 kilométerrel) növeli meg a hatótávot, amely így elméletileg 298 mérföld (kb. 480 km), de ezzel még mindig nem számít piacvezetőnek. Az energiahatékonyság sem kiemelkedő: a gyár szerint 1 kWh-val 3,2 mérföldet (kb. 5,1 km) lehet megtenni, ami a mai elektromos autós mezőnyben inkább átlag alatti érték.