A postára érkezik az Augusztusi nyugdíj!

Több pénzintézet is kínál célzott kedvezményeket az idősebb ügyfeleknek: például extra ingyenes készpénzfelvételi lehetőséget vagy tranzakciós díjmentességet egyes számlacsomagok mellé. Ezek az opciók jellemzően prémium vagy kifejezetten nyugdíjas ügyfelekre szabott csomagokban érhetők el.
A lehetőségek kihasználásához azonban általában szükséges a szolgáltatás előzetes aktiválása a banknál, illetve a korhatár igazolása hivatalos dokumentummal. Érdemes tehát tájékozódni az adott banknál a részletekről, mert a regisztráció és a v
álasztott csomag típusa is befolyásolhatja az elérhető kedvezményeket.

VIA Blikk

Ez is érdekelhet:

Csak 113 lóerővel és 1423 kilogrammot cipelve az Inster lassúnak hat, és több mint 10 másodperc alatt gyorsul 60 mérföld per órára. Normál módban a gyorsulás induláskor hamar kifullad, és csak városi tempónál érződik fürgébbnek — de mivel valószínűleg itt fogja az Inster a legtöbb időt tölteni, ez érthető. Az Inster elsőkerék-hajtású, egyetlen motor hajtja az első tengelyt, és hiányzik belőle az a fordulóképesség, amit hátsókerék-hajtású városi autók, például a Honda E nyújtani tudnak. Sport módba kapcsolva valamivel élénkebb a menettulajdonsága, de összességében olyan autó, amivel inkább lassú, egyenletes haladást lehet tartani. Az az érzés, hogy 30-40 mérföld per óra fölött lassú, leginkább a súlyból fakad: az Inster több mint 400 kilóval nehezebb, mint a Hyundai i10 — ami hatalmas különbség. Emiatt nem olyan élénk, mint az i10, és az összkép dinamikus szempontból inkább unalmasnak, megfáradtnak tűnik. A kezelőszervek megfelelő ellenállásúak, és könnyű volt a kormány mögötti fülekkel állítani a regeneratív fékezést. Ez ugyan egy kisautó, amelynek kényelmet helyezik előtérbe, de ettől még korántsem karaktertelen vagy unalmas. Valójában akár azt is mondhatjuk, hogy a vonzó megjelenés és érzés terén gyakran sikeresebb, mint abban, hogy igazán kiegyensúlyozott, nyelős futóművet nyújtson. Az egészen finom, alacsony frekvenciájú rugózás egészen jól működik a sima burkolatú vidéki utakon, ahol az enyhébb, függőleges irányú rezgések szép folyamatosságot adnak a menetnek. Egy ilyen kisautóban nehéz igazán kiegyensúlyozott kényelmet hangolni, de a megfelelő körülmények között a Citroën legalább részben sikerrel jár ebben.

Természetesen sajnálatos, hogy az ë-C3 kényelmét átszövő légkör nem teljesen átható. Alacsonyabb sebességnél kissé hiányzik a rugózás elszigeteltsége, ezért az első- és hátsó tengelyek erősebben dobolnak a keményebb szegélyeken vagy a csatornafedőkön, és ha kapkodva átmegyünk egy fekvőrendőrön, akkor az autó érezhetően visszarúg a talajra, amit a Citroën inkább alacsony visszafutású csillapítással próbál ellensúlyozni.

Azonban, főleg nagyobb sebességnél, ez a megközelítés nem mindig hatékony. Érezhetünk például élesebb összenyomódásokat, amelyek átdübörögnek az ülésen, míg más olyan útegyenetlenségek, amelyeket a jobb hangolású versenytársak simán elnyelnek, itt meg tudják rázni az autó karosszériáját, ami enyhe billegést, pattogást és dobogást eredményez az úton. Ez talán bájos, de objektíve nem tekinthető dicséretesnek.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük