Botrány! Pap r/gdosta meg a kutyát!

Ha a férfit azonosítják, akár állatk/nz/s/rt is bíróság elé állhat. Egy paptól erkölcsi példamutatást várnánk – nem ezt.
Az eset újra bebizonyította: A kamera mindenütt ott lehet. Az állatok védelmet érdemelnek. És nem mindenki méltó a reverendára.
A VIDEÓT IDE KATTINTVA TUDOD MEGNÉZNI!

VIA FB

Ez is érdekelhet:

A Toyota RAV4 EV pontosan azt nyújtotta, amit a neve is sugallt: egy teljesen elektromos változatát annak a modellnek, amelyet sokan a világ első crossover SUV-jeként tartanak számon. Hivatalos hatótávja mindössze 95 mérföld volt, amit egy viszonylag szerény, 27 kWh kapacitású akkumulátor biztosított, és kizárólag Kaliforniában volt kapható, hogy a gyártó megfeleljen az amerikai állam zéró kibocsátású járművekre vonatkozó előírásainak. Ez megmagyarázza, hogy sokan miért nem is hallottak róla korábban.
A márka legújabb próbálkozása a kis elektromos SUV-k piacán azonban már jóval ismertebb lesz Európában is, hiszen a Toyota Urban Cruiser biztosan megérkezik az Egyesült Királyságba – igaz, nem olyan hamar, mint eredetileg tervezték. Korábban még a 2025-ös nyári bevezetést emlegették, ám mostanra hivatalosan is megerősítést nyert, hogy a modell legkorábban 2026 első felében kerül a kereskedésekbe.

Az árak egyelőre nem ismertek, de várhatóan körülbelül 30 000 font körül kezdődnek majd, a csúcsváltozatok pedig akár 35 000 fontba is kerülhetnek. Ez pedig meglehetősen nehéz helyzetbe hozza az Urban Cruisert, tekintve, hogy a Citroën e-C3 Aircross és a Vauxhall Frontera Electric már 25 000 font alatti áron elérhetők, míg a nemrég bejelentett Renault 4 is 27 000 font alatti indulóárral érkezik. Ha igaznak bizonyulnak ezek az előrejelzések, a Toyota közvetlen versenytársai ár alapján inkább a Jeep Avenger, a Ford Puma Gen-E, a Kia EV3 és a Skoda Elroq lesznek.
Sokan azt feltételezhetik, hogy az Urban Cruiser a Toyota bZ4X családi SUV kisebb testvére, ám valójában sokkal közelebb áll a Suzuki e Vitara modellhez, amely szintén hamarosan érkezik. A két autó ugyanarra a közösen fejlesztett, dedikált elektromos platformra épül, és szinte teljesen azonosak – a különbségek csupán az első fényszóró kialakításában, a márkajelzésekben és abban rejlenek, hogy a Suzuki elérhető lesz összkerékhajtású változatban is. Amikor végre elindul a modell előrendelése, három felszereltségi szint közül lehet majd választani: Icon, Design és Excel. A belépő szintű Icon modell egy 49 kWh kapacitású akkumulátort és egy 142 lóerős villanymotort kap, amely az első kerekeket hajtja. A Toyota szerint ez a konfiguráció akár 214 mérföldes hatótávot is biztosíthat, és 0-ról 100 km/h-ra 9,6 másodperc alatt gyorsul fel.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük