Ka/onák szállták meg a Kopasz-hegyet, mégpedig azután, hogy Kárpátalját pár nappal korábban o/osz ra/éta/áma/ás érte. A honvédség katonái pedig mindaddig kiemelt feladatot látnak el odafent, amíg ez szükséges.
Forrás: MSN / FB / EZT
Ez is érdekelhet:
A Discovery Sport belső tere modern és letisztult, de ez sajnos nem minden szempontból jelent előrelépést. Az autó szinte minden fontos funkcióját most már a központi érintőképernyőn keresztül lehet kezelni – beleértve a klímaberendezést is –, ami azt jelenti, hogy a régi, kézzel könnyen kezelhető tekerőgombokat és fizikai kapcsolókat elhagyták. Ez a megoldás ugyan dizájn szempontból letisztultabb, de vezetés közben sokkal zavaróbb lehet, mert sokkal több figyelmet igényel a menük böngészése és a kis ikonok eltalálása.
Bár maga a kijelző alapvetően jól néz ki és modern hatást kelt, használat közben nem mindig tökéletes. Túl sok almenü és beállítási lehetőség van, ráadásul egyes ikonok túl aprók, ami főleg vezetés közben megnehezíti a használatot. A rendszer válaszkészsége sem a legjobb – néha lassabban reagál, mint ahogy az ember elvárná egy ilyen kategóriájú autótól.
Pozitívum viszont, hogy az okostelefon csatlakoztatása gyors és egyszerű: a rendszer támogatja az CarPlay-t és az Auto-t is, és a legtöbben valószínűleg úgyis ezeket fogják használni, mivel ezek sokkal intuitívabbak és könnyebben kezelhetők.
A beltér összhatása viszont továbbra is prémium érzetet nyújt. Bár néhány anyag, például a középkonzol környékén használt műanyag nem éppen csúcsminőségű, összességében mégis kellemes és minőségi a tapintás. A fontosabb helyeken puha borításokat találunk, és az egész kabin robusztus, tartós kialakítású, miközben megmarad az elegancia is.
Ami a praktikumot illeti, a Discovery Sport itt mutatja meg igazán, mire képes. Az utastér tágas, a fejtér bőséges, még akkor is, ha a panorámatetőt is beépítették. A második üléssor előre-hátra csúsztatható, így igény szerint lehet növelni a lábteret vagy a csomagtér méretét.
A dízelmotoros változatok rendelhetők harmadik üléssorral is, így akár hétülésessé is tehetők, ami jelentős rugalmasságot biztosít a családok számára. Fontos azonban megjegyezni, hogy a plug-in hibrid (PHEV) változatnál ez nem érhető el, mivel a hátsó rész egy részét az akkumulátor foglalja el, így nem marad elég hely a plusz üléseknek.