Természetesen nem mindenki lelkesedik a változásért. Van, aki úgy érzi, a humorista túlzásba vitte a fogyást. „Gyuri, egyél rendesen!” – aggódott egyik hozzászóló. „Remélem, ennél karcsúbb már nem leszel, mert lassan rá sem ismerünk!” – írta egy másik. Egy harmadik kommentelő szerint pedig a korábbi, kicsit kerekebb arc jobban állt neki.
Nádas azonban nem törődik a kritikákkal, hiszen egyértelműen érzi az életmódváltás pozitív hatásait. „A súlyfeleslegem már komoly gondokat okozott, így tudtam, hogy változtatnom kell” – mondta korábban. A kitartó munka meghozta a gyümölcsét: elmúltak a térdfájdalmai, javult a látása, és a vérnyomása is normalizálódott. Jelenleg 80 kilogramm a testsúlya, és ezt az eredményt hosszú távon is szeretné megőrizni.
VIA FB
Ez is érdekelhet:
Ami igazán újdonság, az a kisebb üvegfelület – ez az autóiparban már megszokott trend, de a Camarónál külön érdekesség, hogy tökéletesen illeszkedik a custom kultúrához is. Olyan, mintha a klasszikus modell egy aprólékosan kivitelezett „top chop” átalakítást kapott volna. A végeredmény? Egy fenyegetően erőteljes, mégis kifinomult gép, amely nem olcsó hatású, hanem karakteres és hatásos minden apró részletében. Az amerikai autóknál mindig fennáll a veszély, hogy a végeredmény túldíszített és bazári lesz – itt azonban erről szó sincs. Pedig akár lehetne is, hiszen a tesztelt modell nem más, mint a Transformers Special Edition, az ikonikus Bumblebee-stílusú hosszanti csíkokkal. Érdekes, hogy ez a dizájnelem eredetileg a MoPar csúcsgépek sajátja volt, a Dodge Charger és a Super Bee korszakából – de úgy tűnik, a GM ezt is ügyesen elintézte.