Több napilap beszámolója szerint: 2024.12.10 lesz várható a nagy 24 órás karbantartás! Az ügyben még nincs pontos részletek! Amint lesz elérhető információ frissítjük bejegyzésünket!
Forrás: MSN/ TTOK
Ez is érdekelhet:
A gyakorlatban a vezetőülés és az ülőhelyzet kissé különlegesnek tűnik. Az ülések anyaga valóban nagyon puha, olyannyira, hogy szinte az az érzésünk, mintha teljesen elnyelné a benne ülőt, ugyanakkor nem találtuk őket sem kényelmesebbnek, sem jobban tartónak, mint a legtöbb más autó ülését. Ahogy más, ugyanezen platformra épülő modelleknél is tapasztalható, a C4 vezetőhelyzete hosszú kart és rövid lábat igényel, ami nem feltétlenül áll mindenkinek kényelmesen. Az ülések dőlésszöge ugyan csökkenti ezt a hatást, de egyfajta félig fekvő, félig ülő pozíciót eredményez, ami egyedi vezetési élményt nyújt, ám nem biztos, hogy mindenki számára ideális.
A hátsó utasoknak valamivel több lábtér áll rendelkezésre, mint az olyan elektromos kisautókban, mint a Peugeot 5 vagy e-208, viszont kevesebb, mint a Citroën 4 EV vagy EV3 modelljeiben. Ez az extra hely a hátsó utasok kényelmét szolgálja, akik ráadásul két légbeömlőt és egy USB-portot is élvezhetnek, ami napjainkban nagyon hasznos, hiszen így az okoseszközök könnyen tölthetők vagy csatlakoztathatók.
A csomagtartó 380 literes térfogata nagyjából megegyezik a versenytársak hasonló kategóriájú modelljeivel. Az ë-C4 X esetében ez a kapacitás egészen 510 literre bővül, bár itt a csomagtartó nem egy hagyományos felnyíló tetőből áll, hanem egy úgynevezett notchback stílusú hátsó ajtóból, ami egy kissé sekélyebb teret eredményez, mint a hagyományos C4 ferdehátú modellje. Ennek ellenére a tér még így is elég hosszú és széles ahhoz, hogy nagyobb bőröndöket vagy tárolódobozokat is könnyedén be lehessen pakolni, bár a csomagtér felszereltsége meglehetősen egyszerű, hiányoznak belőle például a konnektorok vagy a rögzítőhálók, amelyek sokak számára praktikus kiegészítők lehetnek.
Az ë-C4 vezetési élményét tekintve az autó két pedállal rendelkezik, és a váltó is kicsi és egyszerű. Emellett elérhető egy úgynevezett B mód, amely nagyobb lassulást biztosít gázpedál felengedésekor, bár ez nem teszi lehetővé az egypedálos vezetést, mivel a jármű alacsony sebességnél mindig mozog egy kicsit, és mindig történik valamilyen visszatöltés a gázpedál elengedésekor. Finomabb, személyre szabottabb akkumulátortöltési beállítások ugyan nincsenek, ami egyszerűsíti a vezetési élményt, ám bizonyos helyzetekben mégis hiányozhat ez a finomhangolás lehetősége.