A zenekarban csak néhány évig maradt, majd személyes okok miatt távozott. Helyére 1996-ban érkezett Gerdesits Ferenc, aki azóta is a Quimby dobosa. Medve Ákos később azt nyilatkozta, hogy bár elváltak útjaik, a zenekarral jó viszonyban maradt.
Forrás: MSN / FB / TTOK
Ez is érdekelhet:
Ami a külsőt illeti, az Ioniq 5 továbbra is kitűnik az utcaképből – még akkor is, ha azóta már több új rivális is megjelent. A koncepcióautós, retró-modern stílus nemcsak figyelemfelkeltő, hanem egyedülálló is, és különösen vonzó lehet azok számára, akik szeretik az egyszerű, letisztult formavilágot. A dizájnban ugyanakkor ott rejlik a modern technológia is: az első LED fényszórók például 256 egyedi „pixelt” tartalmaznak, ami nemcsak látványos, hanem jól is világít. Ez a megoldás annyira meghatározóvá vált, hogy később más Hyundai modellek – például az Ioniq sorozat többi tagja, a Kona vagy a Santa Fe – is átvették ezt a jellegzetes formai nyelvezetet.
Az Ioniq 5 egyik legnagyobb vonzereje, hogy tágas, SUV-szerű belső teret kínál anélkül, hogy maga az autó terepjárós megjelenést kapott volna. Ez különösen azok számára lehet vonzó, akik nem kedvelik a klasszikus SUV-k robusztus, magas felépítését, de szeretnének hasonló kényelmet és helykínálatot. Az utastér valóban bőséges helyet kínál az utasok számára, az ülések között és körül sok a szabad tér, amitől az egész kabin nyitottnak és levegősnek hat. A csomagtartó mérete is korrekt, de a hasznosíthatósága nem tökéletes – nem olyan praktikus, mint néhány versenytárs esetében.
Ez részben az autó formavilágából fakad. A Hyundai ötajtós, kupészerű kialakítása jól néz ki, de a hátsó ajtó erősen lejtős kialakítása korlátozza, hogy milyen típusú és méretű tárgyakat lehet könnyedén bepakolni. A meredek hátsó szélvédő miatt például nehezebb magasabb tárgyakat a csomagtérbe helyezni, mint egy szögletesebb kialakítású autóban.
Az utastér kialakítása modern és különleges. Az első, széles műszerfal mintha lebegne a sofőr és az első utas előtt, és nincs is nagy középkonzol alatta – csak egy kisebb tárolófelület. Ez a megoldás lehetővé teszi, hogy a vezető és az utas között teljesen sík padlófelület legyen, ami tovább fokozza a tágasság és szabadság érzetét.
A vezetési pozíció érdekes átmenet a hagyományos személyautó és az SUV között. Nem ülsz olyan magasan, mint egy valódi terepjáróban, de magasabban, mint egy sima ferdehátúban. Ez a köztes helyzet jó kilátást biztosít, mivel az ülésvonal viszonylag magasan van az ablakokhoz képest. Az autó körüli kilátás általában véve jó, de a hátsó ablak kissé kicsi, ami egy kicsit korlátozza a hátranézést.