A kl/pet bejelentő közlemény szerint ez egy „önreflektív, érzékeny darab” és úgy tűnik, ezzel a rajongók is rezonálnak, a vi/eót alig egy nap alatt majdnem 121 ezren nézték meg. Neked mi a véleményed?
Forrás: MSN / FB / TTOK
Ez is érdekelhet:
A Spectre viselkedése a kanyarokban nem túlzó, nincs benne semmi mesterkélt, nincs hirtelen mozgás vagy túlérzékeny reakció. Igen, valamennyit billen a kanyarokban, és ha az út egyenetlen, akkor a lebegő mozgás kissé hullámzóvá válik, de ennek ellenére az autó biztosan, magabiztosan és pontosan irányítható. Megmarad az az érzés, hogy minden pillanatban uralod az autót, még akkor is, ha közben egy hatalmas és nehéz luxuskupét vezetsz.
A Black Badge verzióban bekapcsolható egy úgynevezett „Infinity” mód, ami egy picit élesebbé teszi az autó reakcióit, és valamelyest nehezebbé válik a kormányzás is. Ez nem radikális változás – inkább csak apró finomításról van szó, inkább tizedfokokról, mint látványos különbségekről. Az autó még ebben a módban is egyértelműen megmarad annak, ami: egy Rolls-Royce Spectre, nem próbál sportautónak tűnni. És pont ez benne a különleges – hogy sportosabb lehetőségei ellenére is mindig hű marad saját karakteréhez: a nyugodt eleganciához, a finom erőhöz, és a kimagasló kényelemhez.
Akármelyik változatról is legyen szó – legyen az a hagyományos vagy a Black Badge kiadás –, a kormányzás meglehetősen könnyű, de valamivel közvetlenebb, mint amit a Rolls-Royce modellektől megszoktunk. Egészen pontosan 2,4 teljes kormányfordulat szükséges egyik végállástól a másikig, ami a márka szokásos standardjához képest gyorsabb reakciókat jelent. Ez nem teszi sportautóvá az autót, de annyit igenis hozzátesz az élményhez, hogy a vezető még természetesebbnek és közvetlenebbnek érzi a kapcsolatot a jármű és az út között.