Katasztrófavédelmi mobil labort vittek a helyszínre, amely folyamatosan méréseket végzett, és az egészségügyi határértéket el nem érő szivárgás elérésekor kezdődhetett meg a szivárgó anyag átfejtése.
Forrás: MSN / FB / TTOK
Ez is érdekelhet:
Fontos azonban megemlíteni, hogy ezek az igényes anyagok és extrák csak a Trophy változat sajátjai. Csak ennél az S5-nél van például elektromos első ülésállítás, deréktámasz-állítás, fűthető első ülések és fűthető kormánykerék. Ennek ellenére még ebben a gazdagon felszerelt kivitelben sem mondható túl drágának az autó, az árazása nem nevezhető túlzóan ambiciózusnak. Emellett a beltéri anyagok sehol sem tűnnek olcsónak vagy gyengének, így az extra kényelmi elemek nem hatnak mesterkélt figyelemelterelésnek – inkább úgy tűnnek, hogy teljesen természetes részei az összképnek.
Méret tekintetében is jól áll az S5: a második üléssorban nagyobb a fej- és lábtér, mint a Renault Scenic E-Tech-ben vagy a Kia EV3-ban, noha egy hajszállal elmarad a Skoda Elroq mögött. Mind az első, mind a hátsó üléssorban elegendő helyet biztosít felnőttek számára is. A hátsó sorban külön kényelmi elemek is megtalálhatók, például pohártartók és áramforrások – ezek természetesen szintén a Trophy modell esetében teljesek. A csomagtartó is jól használható: állítható magasságú padlóval rendelkezik, és a paraván alatti térfogata 453 liter, ami közvetlenül versenyképes a Kia EV3 (460 liter) és a Skoda Elroq (470 liter) modelljeivel. A rakodófelület hossza és szélessége szintén a kategória élmezőnyéhez tartozik.
Az MG S5 egy jól megtervezett, minőségi anyagokból épült elektromos autó, amely több területen is felülmúlja riválisait – különösen, ha az ár-érték arányt is figyelembe vesszük.