Megrázó közleményt adott ki a rendőrség Schmuck Andorról

Hivatalos információ nincs arról, hogy öngyllk-sság történt volna, de a körülmények továbbra is kérdéseket vetnek fel. Az íróasztalra borulva találták meg, az iroda azóta is zárva, még családtagokat sem engednek be. A legszembetűnőbb az, hogy A BRFK vizsgálata MÉG MINDIG folyamatban van, a hal-l pontos oka továbbra sem ismert. Vajon betegség, tragikus döntés, vagy valami más állhat a háttérben?

VIA Bors

Ez is érdekelhet:

Mivel elektromos autóról van szó, a Niro EV BiK adókulcsa mindössze 2%, szemben a plug-in hibrid 8%-ával és a teljes hibrid 25%-ával – ez jelentős megtakarítást hoz céges autóként. Emellett mentes az útdíj (VED) alól és 2025-ig a londoni dugódíjat sem kell megfizetni.
Biztosítási szempontból a 28-29-es csoportba sorolták, ami versenyképes a Cupra Born (25-28) és a Renault Megane E-Tech (26-27) mellett.

Értéktartásban sem rossz: három év vagy 58 000 km után várhatóan az eredeti érték 55–57%-át tartja meg, a „3” verzió mutatja a legjobb, míg a „4” a leggyengébb eredményt.

Az utastér hatalmas előrelépés az e-Niro-hoz képest. A műszerfal dizájnja és a kettős érintőképernyő az EV6-ot idézi, a kormány is ugyanaz a kétküllős dizájn. A középkonzolon elhelyezett panel gombjai egy érintéssel válthatók a klíma- és az infotainment funkciók vezérlése között – bár elsőre szokatlan, gyorsan megszokható és jól működik.
Az anyaghasználat megfelelő, de a beltér meglehetősen sötét és szürke, különösen a BYD Atto 3 színes belső tere után. A műanyag felületek kemények és kissé olcsó hatásúak, bár szerkezetileg minden jól összeszerelt.

A praktikum terén is jól szerepel: 475 literes csomagtartója van, ami 1 392 literre bővíthető, emelt padlóval és egy 20 literes első tárolóval (frunk), ahol a töltőkábelt is elhelyezhetjük. Az utastér tágas, hátul bőséges a lábtér és fejtér, noha a padló magasabban van az akkumulátor miatt, ami a magasabb utasokat zavarhatja. A hátsó ülések külső részén ISOFIX rögzítési pontokat is találunk.
A második generációs Niro a Driver Power felmérésen csak a 60. helyen végzett 75 modell közül, míg elődje a 23. volt – bár a Kia márkaként továbbra is jól szerepel. A 2022-es Euro NCAP törésteszten négycsillagos minősítést kapott, de az „4” felszereltség radaros vészfékező rendszerével felszerelt példányok ötcsillagos eredményt értek el.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük