Tragédia a társasházban

Az idős nő esete nem egyedi. Magyarországon több százezer nyugdíjas él a létminimum alatt. A KSH adatai szerint 2025 első negyedévében az átlagnyugdíj 217 000 forint volt, de sokan még ezt az összeget sem kapják meg. A megemelkedett rezsiárak, gyógyszerköltségek és infláció mellett rengetegen küzdenek a mindennapi túlélésért.

Forrás: MSN / FB / TTOK

Ez is érdekelhet:

Az Atto 2 méretei középkategóriás városi crossoverre utalnak. A hossza 4310 mm, a szélessége 1830 mm, a magassága pedig 1675 mm. Ez azt jelenti, hogy valamivel rövidebb és keskenyebb, mint az Atto 3, viszont egy kicsit magasabb. Méreteit tekintve például a Hyundai Kona-nál rövidebb, de nem kisebb, mint a Renault Megane. A tengelytávja, amely 2620 mm, kifejezetten hosszúnak számít ebben az osztályban – ez pedig általában jobb helykínálatot jelent az utastérben, különösen a hátsó lábtérben.

Az utastér kialakításában a praktikumot és a családbarát használhatóságot helyezték előtérbe. Mivel a BYD ezzel a modellel olyan versenytársak ellen kívánja felvenni a harcot, mint például a Peugeot e-2008, fontos, hogy a belső tér ne csak látványos, hanem strapabíró és jól használható is legyen. A csomagtér mérete például 400 liter, ami az ülések lehajtása nélkül is kiemelkedően jónak számít a kategóriában – szinte minden riválist megelőz, kivéve a Kona-t, amely 466 litert kínál. Ha a hátsó üléseket lehajtjuk (60:40 arányban osztottak), akkor akár 1340 literes raktér is kialakítható. Ráadásul a csomagtér padlója állítható magasságú, ami növeli a variálhatóságot.

A hátsó üléssorban bőséges hely áll rendelkezésre – még a magasabb utasok is kényelmesen elférnek, akár hosszabb utak során is. Az üléshelyzet azonban nem tökéletes: a padló viszonylag magas, emiatt az ülések kissé túl egyenesen állnak, és a comb alatti támasztás sem elégséges mindenki számára, ami hosszú távon csökkentheti a komfortérzetet.

Az első üléssorban az utastér világosnak és nyitottnak tűnik, főként a nagy panoráma szélvédőnek köszönhetően. A műszerfal kialakítása egyszerű és letisztult, ami átláthatóbbá teszi a kezelőfelületeket, de ezzel együtt kissé felejthető is a látvány. Külön említést érdemel a gyémánt alakú váltókar, amely a belső tér egyik egyedi részlete. Az Atto 2 belseje visszafogottabb és kevésbé „őrült” dizájnt követ, mint az Atto 3, ami lehet, hogy néhány vásárlónak csalódást okoz majd – főleg, hogy több rivális ennél merészebb belső megoldásokat kínál.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük