A hazai testépítés legendás alakja 46 évesen, egy biciklibalesetben vesztette életét. – Mivel a Schobert család élete a sport így ismét azzal kell szembesülünk hogy a sportos emberek hamarabb hullanak.
Forrás: MSN / FB / TTOK
Ez is érdekelhet:
Az infotainment rendszer ismerős lehet azoknak, akik korábban már vezettek más KGM modelleket. A rendszer jól használható, bár néha kissé bonyolult a kezelése, főleg mozgás közben. A kormányon szerencsére több fizikai gomb is található, így a legfontosabb funkciók könnyen elérhetők, köztük egy testreszabható „kedvenc” gomb is, amelyhez különféle parancsokat rendelhetünk hozzá – ez sokat segíthet a gyorsabb kezelésben.
Ha az infotainment főképernyőjének tetejéről lefelé húzunk, egy gyorsmenü ugrik elő, ahol például könnyedén kikapcsolhatjuk a sávtartó asszisztenst és a sebességhatár-figyelmeztetést. Ez utóbbi kettő különösen idegesítő lehet, mivel túlérzékenyen reagálnak, és gyakran túl heves hangjelzésekkel próbálnak figyelmeztetni a legkisebb eltérésre is – ami nemcsak idegesítő, de vezetés közben zavaró is lehet.
A motor egy 1.5 literes, turbófeltöltéses benzinmotor, ami meglepően erőteljes. Alacsony fordulatszámon is elegendő nyomatékot ad, így ha hirtelen gyorsításra van szükség, akkor határozottan tud húzni. Sőt, ebben a modellben valamivel finomabb működésűnek tűnik, mint a Torres nevű testvérmodellben, és autópályán is kellőképp magabiztosan viselkedik.
Ugyanakkor nem lehet azt mondani, hogy ez a hajtáslánc a legkifinomultabb lenne a kategóriában. Ha hirtelen nyomatékot kérünk tőle, akkor a motor hangja durvává válhat, és kicsit „erőlködősnek” érződik. Ennek egyik fő oka a hatsebességes automata váltó, amely néha bizonytalannak tűnik. Előfordul, hogy túl sokáig tartja vissza a sebességfokozatot, és késlekedik a váltással. Ha például egy kereszteződésből akarunk gyorsan kihajtani, akkor a váltó túl sokáig marad alacsony fokozatban, aminek az az eredménye, hogy az autó több hangot és kerékpörgést produkál, mint valódi gyorsulást.