Mészáros vitte el az Ötöst!

A közvéleményt egyre inkább feszíti a kérdés: mennyire átlátható az, amit sorsolásnak hívunk? Hétről hétre milliók játszanak, reménykednek, miközben a kiváltságosok élete más szabályok szerint zajlik – és talán a lottó sem kivétel. Lehet, hogy nem csal-sról van szó, csak okos időzítésről. De az ismétlődő dátumok, a titokzatos háttérfolyamatok, a rendszerbe vetett bizalom megingása mind egy irányba mutatnak: ha valami kétszer ugyanúgy történik, az már nem biztos, hogy véletlen. Az igazság talán még rejtve van, de a kérdések itt maradnak – és sokasodnak.

– írja a promotions hu

Ez is érdekelhet:

A C3 Aircross valójában ugyanarra a padlólemezre és futóműre épül, mint a Citroën C3 szupermini. A bemutatásakor élénk színvilág és számos személyre szabási lehetőség jellemezte, de a 2021-es frissítéssel ezeket visszafogták: bár még mindig kérhető fekete kontraszt tetővel, a frissítés elsősorban a külső formák finomhangolására és a beltér praktikusabbá tételére koncentrált, új infotainment rendszerrel és jobb tárolómegoldásokkal.

A C3 Aircross elérhető egy 1,2 literes, háromhengeres PureTech benzinmotorral 109 vagy 129 lóerővel, illetve egy 109 lóerős 1,5 literes BlueHDi dízellel. A dízel és az alacsonyabb teljesítményű benzinmodell hatsebességes kézi váltóval érkezik alapból, míg az erősebb PureTech automata, szintén hatsebességes váltóval párosul. Habár az autó SUV-hatást kelt, csak elsőkerék-meghajtású, de opcionális a Citroën Grip Control rendszere, amely javítja a tapadást homokra, hóra vagy durva terepre jellemző felületeken.

A felszereltségi szintek You! (alap), Plus (középszint) és Max (csúcs). A You! már 16 colos könnyűfém felniket, tempomatot, tolatóradarokat, automata klímát és egy hétcolos infotainment képernyőt kínál Android Auto és Apple CarPlay funkciókkal. A Plus szint már egy nagyobb, kilenccolos érintőképernyőt és Citroën Connect Nav infotainment rendszert ad, hároméves Connected Navigation Pack szolgáltatással. A Max változat további extrákkal rendelkezik, mint tolatókamera felülről, 17 colos felnik és intelligens kulcs nélküli nyitás‑indítás.

A C3 Aircross több, jól ismert konkurenssel méri össze erejét a kis SUV-k kategóriájában: ilyen a Ford Puma, Nissan Juke, Toyota Yaris Cross, Dacia Duster vagy Renault Captur, valamint testvérmodellek, mint a Peugeot 2008 és Vauxhall Crossland. Egy hosszan futó tesztprogram keretében a korábbi, frissítés előtti, csúcsfelszereltségű C3 Aircross Flair változatot majdnem 5000 mérföldön át használtuk. A vezető komótosan kellemes élményként jellemezte, hasonlatosan vesztes szeretett fotelhez; néhány bosszantó részlet volt, mint a kartámasz, amely váltásnál útban volt, vagy a kormányzás tompasága és billegés, mégis, a külső megjelenés és az élénk narancssárga festés (ma már nem rendelhető) nagy kedvenc lett. Emellett a tágas csomagtér praktikusnak bizonyult a repülőtéri fuvarok során.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük