További dráma Hatvanpusztán!

Hadházy a posztban azt írta: A vi/eón az látható, ahogy antilopok legelésznek a birtok közelében, majd quadokkal próbálják elhajtani őket a ka/erák elől, miközben a tüntetők figyelik az eseményeket. Neked mi a véleményed?

Forrás: MSN / FB / TTOK

Ez is érdekelhet:

A 5 egyik legnagyobb hátránya a hátsó üléssor kényelmének hiánya. A tető hajlásszöge miatt a fejtér szűkös hátul, ráadásul a hátsó ablak is nagyon kicsi, ami csökkenti a kilátást. A hátsó lábtér 680 milliméter, ami kevesebb, mint amit egy Nissan Qashqai vagy akár kisebb modellek, például a Hyundai Kona nyújtanak. Ez a különbség nem drámai, de a második üléssor korlátozott helyigénye miatt a térérzet is szűkös.

A csomagtér mérete is inkább gyenge pont: hivatalosan 380 liter, ami 76 literrel kevesebb, mint a jóval kisebb Ford Puma csomagtere. Egy Qashqai 504 literes, egy MG HS pedig 463 literes csomagtérrel rendelkezik. Feltehetőleg az Omoda mérési adatában nem vették figyelembe az ülések alatt található sekély rekeszt, de még így is kis térrel számolhatunk.

Figyelembe véve a második sor korlátait és a csomagtér méretét, egyértelmű, hogy a közel 4,5 méteres hosszúság ellenére az Omoda 5 nem különösebben jól kihasznált térkialakítású autó. Ez azt jelenti, hogy bár egy középkategóriás crossovernek tűnik méretben, a belső tér és a praktikum terén nem nyújt annyit, amennyit egy hasonló hosszúságú modellben várnánk. Ez pedig fontos szempont lehet azoknak, akik családi vagy hétköznapi használatra keresnek autót, ahol a tágas belső és a bőséges csomagtér alapvető elvárás. Összességében az Omoda 5 egy megfontolandó alternatíva lehet azok számára, akik egy modern, jól felszerelt, vonzó megjelenésű és elfogadhatóan vezethető autót keresnek, de akiknek a praktikum az elsődleges szempont, azoknak érdemes lehet más opciókat is megvizsgálniuk.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük